Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.1 Beschikbaar ?

This site may earn commission on affiliate links.
Zitten de gelukkigen aan de WiFi of gewoon via 3G binnengekregen?

Gewoon via 3G, vandaag, terwijl de S op het werk in de parkeerkelder stond. Geïnstalleerd terwijl ik bij de kapper zat. Daarna vooral naar mijn nieuwe coupe gekeken. Ben ik erg? Achteruitrijlijntjes zijn handig, dat is zeker. Preconditioning ON gezet, ben benieuwd. Nog geen navi gebruikt, dus nog niets gezien van trip energy prediction, ben ik erg benieuwd naar. Morgen eerst eens kijken waar de factory reset knop voor dient :rolleyes:
 
Last edited:
Nee, ik heb bij een minor update al wel een notification gekregen

Idd, ik ook al. Wel zag ik net dat hij tijdens het laden de km ipv kW aangaf.... Heeft met de nieuwe optie te maken blijkbaar waarin je percentages kan zien van je acculading.... Maar je kan nu dus niet km zien, en tijdens laden kW. Dat is niet fraai denk ik. Wil km zien als info bij de balk en kW tijdens laden
 
Idd, ik ook al. Wel zag ik net dat hij tijdens het laden de km ipv kW aangaf.... Heeft met de nieuwe optie te maken blijkbaar waarin je percentages kan zien van je acculading.... Maar je kan nu dus niet km zien, en tijdens laden kW. Dat is niet fraai denk ik. Wil km zien als info bij de balk en kW tijdens laden

ja....daar heb ik mij ook al aan zitten ergeren...zucht...met nog 23 % volle batterij weet ik niet hoever ik nog kan...en tijdens het laden wil ik ook de kWatts zien...
 
Is er al iemand bij wie de auto een gebruikspatroon heeft ontdekt en de verwarming zelf al aanschakeld ?

Ik heb de optie aan gezet in de auto en gisteren stond er nog "learning" bij. vandaag stond dit er niet meer bij. Maar nog niet echt iets gemerkt.

Ik ken dat. Zal zoiets zijn als spraakherkenning in de jaren '90 ... (werkt nu nog steeds zelden bij Nederlands)
Veel geluk om mijn vrouws gewoontes aan te leren :wink:
 
ImageUploadedByTapatalk1421365947.649957.jpg

Voor mijn doen wat sneller naar huis gereden ;-)