Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Frankrijk

This site may earn commission on affiliate links.
upload_2020-8-10_15-4-11.png
 
Last edited:
  • Like
Reactions: BMW740iL
Vrijdag naar Orgon gereden. Voorgesteld om met de model 3 te gaan maar de andere 3 passagiers zagen het niet zitten. (Zwart weekend) Ik ben er niet verder op in gegaan en met de ICE gereden aangezien ik op zich de rit wel aan zou durven maar had geen goed oog op het laden en rijden ter plaatsen. Het is hier best heel druk in de Provence (tegenover vorig jaar) en had echt geen goesting om tijdens m’n verlof bij de plaatselijke Lidl te gaan staan laden en discussies te voeren....

Bij elke 3 die langskomt gereden, denk ik dan wel weer g#dv#rd€mm% :mad: maar soit !

Ik trek mij op aan het feit dat ik een extra plaatsje aan de SUCs voor jullie heb overgelaten EN dat m’n vader weer erg in z’n nopjes was dat hij weer een weekje Tesla kon rijden :D
 
  • Like
Reactions: zkpq and BMW740iL
Ik moet zeggen dat ik hier in de Hautes-Alpes nog behoorlijk veel bekijks heb met mijn Model S. Ook de onvervalste Sentry Mode filmpjes laten dat zien. De nieuwigheid is er hier echt nog niet van af.

Met enig schaamrood moet ik bekennen dat ik daar plezier aan beleef. Sterker nog, direct naast het appartement waar wij in verblijven zit een hip en druk terras. Ik zet bij vertrek (tot ergernis van mijn vrouw en waarschijnlijk daardoor tot hilariteit van de kinderen) expres mijn airco even uit om die 50 meter maximaal geruisloos voorbij te glijden. Eenmaal voorbij het terras gaat de piepende en luidruchtige airco weer aan.

Yep, ik ben 45 jaar oud....:D
 
Ik moet zeggen dat ik hier in de Hautes-Alpes nog behoorlijk veel bekijks heb met mijn Model S. Ook de onvervalste Sentry Mode filmpjes laten dat zien. De nieuwigheid is er hier echt nog niet van af.

Met enig schaamrood moet ik bekennen dat ik daar plezier aan beleef. Sterker nog, direct naast het appartement waar wij in verblijven zit een hip en druk terras. Ik zet bij vertrek (tot ergernis van mijn vrouw en waarschijnlijk daardoor tot hilariteit van de kinderen) expres mijn airco even uit om die 50 meter maximaal geruisloos voorbij te glijden. Eenmaal voorbij het terras gaat de piepende en luidruchtige airco weer aan.

Yep, ik ben 45 jaar oud....:D
Niets om je voor te schamen #53
 
Ik moet zeggen dat ik hier in de Hautes-Alpes nog behoorlijk veel bekijks heb met mijn Model S. Ook de onvervalste Sentry Mode filmpjes laten dat zien. De nieuwigheid is er hier echt nog niet van af.

Met enig schaamrood moet ik bekennen dat ik daar plezier aan beleef. Sterker nog, direct naast het appartement waar wij in verblijven zit een hip en druk terras. Ik zet bij vertrek (tot ergernis van mijn vrouw en waarschijnlijk daardoor tot hilariteit van de kinderen) expres mijn airco even uit om die 50 meter maximaal geruisloos voorbij te glijden. Eenmaal voorbij het terras gaat de piepende en luidruchtige airco weer aan.

Yep, ik ben 45 jaar oud....:D
Haha ik zet mijn airco ook expres uit als ik van de camping af rij. Is toch prachtig :)
Dan maar even zweten.
 
Ik moet zeggen dat ik hier in de Hautes-Alpes nog behoorlijk veel bekijks heb met mijn Model S. Ook de onvervalste Sentry Mode filmpjes laten dat zien. De nieuwigheid is er hier echt nog niet van af.

Met enig schaamrood moet ik bekennen dat ik daar plezier aan beleef. Sterker nog, direct naast het appartement waar wij in verblijven zit een hip en druk terras. Ik zet bij vertrek (tot ergernis van mijn vrouw en waarschijnlijk daardoor tot hilariteit van de kinderen) expres mijn airco even uit om die 50 meter maximaal geruisloos voorbij te glijden. Eenmaal voorbij het terras gaat de piepende en luidruchtige airco weer aan.

Yep, ik ben 45 jaar oud....:D

Herkenbaar :D
Bij de in- en uitgang van Puy de Fou (pretpark) staan een aantal DeC’s. Donderdag stonden wij daar met een 4-tal andere model 3’s. Dat trok behoorlijk wat bekijks later op de dag toen veel publiek naar huis ging. Toen ik met zoontje van een afstandje stond te kijken (stonden te wachten op vrouwlief en dochter) konden we het niet laten om met de lichten te knipperen en toeteren vanuit de app.....
 
  • Like
  • Funny
Reactions: Jobbeke and zkpq
Ik moet zeggen dat ik hier in de Hautes-Alpes nog behoorlijk veel bekijks heb met mijn Model S. Ook de onvervalste Sentry Mode filmpjes laten dat zien. De nieuwigheid is er hier echt nog niet van af.

Met enig schaamrood moet ik bekennen dat ik daar plezier aan beleef. Sterker nog, direct naast het appartement waar wij in verblijven zit een hip en druk terras. Ik zet bij vertrek (tot ergernis van mijn vrouw en waarschijnlijk daardoor tot hilariteit van de kinderen) expres mijn airco even uit om die 50 meter maximaal geruisloos voorbij te glijden. Eenmaal voorbij het terras gaat de piepende en luidruchtige airco weer aan.

Yep, ik ben 45 jaar oud....:D
Ik had mijn S boven op de Col de la Colombière ergens aan de kant van de weg geparkeerd. Niet op een ideale plek, maar het ging net. Toen kwam er een gezin langs met een klein jongetje, Hugo, die moest op de foto met mijn S. We hebben dat van een afstandje staan bekijken. Daarna besloten we dat het toch handiger was om iets terug te parkeren voor de lunch. Maar om daar te komen moest ik eerst dat weggetje helemaal uitrijden en weer terug. Ik ben ingestapt, heb vervolgens kleine Hugo aan boord uitgenodigd voor de autorit van zijn leven. 5 minuten heen, keren en 5 minuten terug op een smal bergweggetje. Het jongetje was helemaal happy.
 
@pvkeep , ook nog verder naar boven gewandeld vanaf het restaurant? Pittig vanwege het hoogteverschil, maar wij zagen daar 2 jaar gelden veel gemzen en steenbokken. Was erg gaaf.
Afgelopen jaar (winter) ben ik met de M3 niet verder gekomen dat Chinaillon.
Het zag er inderdaad mooi uit, maar we hadden een afspraak staan bij een twee sterren tent voorbij Lac de Bourget. Les Morainières, een aanrader. En het uitzicht op een stukje Rhône dal is fantastisch.
7EA36F14-4D00-4C1B-8BC8-6E746782E8E8.jpeg
 
  • Love
Reactions: JanG007