Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Italië

This site may earn commission on affiliate links.
Ook geinstalleerd. Allego paaltjes in de buurt 0,00. Maar ik las wel dat 30 minuten na volgeladen een connectietarief start van 0,09/min (= 5,40/hr). Dat is dan wel opletten.
edit: Ik lees dat nu niet meer in de Terms & Conditions.
 
Last edited:
Gisteren zijn we aangekomen in Tremezzo aan het Comomeer. De gemeente hier heeft Teslaladers geïnstalleerd aan het gemeentehuis, ondertussen kan je lekker eten in La Darsena. D9186D67-36BF-458F-A0B7-4A4CF9BEF707.jpeg
 
Heb vandaag ook de JuicePass unlimited gekocht voor 30 euro en sta momenteel op 20m van mijn kantoor te laden.
De app geeft 0 euro aan :)
We vertrekken einde juli naar Italië met de X. Afgelopen jaren steeds kunnen laden bij hotel en de superchargers. De JuicePass kan daar ook nog van pas komen.
 
Ook geinstalleerd. Allego paaltjes in de buurt 0,00. Maar ik las wel dat 30 minuten na volgeladen een connectietarief start van 0,09/min (= 5,40/hr). Dat is dan wel opletten.
edit: Ik lees dat nu niet meer in de Terms & Conditions.

Toch gevonden, in de FAQ: 0,09/min AC en 0,18/min DC connectietarief, vanaf een half uur nadat het laden is gestopt.
 
Ongelooflijk, zo rustig. Drie jaar geleden was ik voor het laatst in Toscane, en heb het toen afgezworen, zo druk als het was. We gaan nu maar weer eens die kant op over een kleine twee weken, misschien hoef ik dit keer niet op P9 ver buiten een dorp als San Gimignano te parkeren.
 
Ongelooflijk, zo rustig. Drie jaar geleden was ik voor het laatst in Toscane, en heb het toen afgezworen, zo druk als het was. We gaan nu maar weer eens die kant op over een kleine twee weken, misschien hoef ik dit keer niet op P9 ver buiten een dorp als San Gimignano te parkeren.
P2 was verleden week wel helemaal vol. Maar alle andere parkeerplekken zo goed als leeg. Net zoals de straten. Om 11.30 ijsje bij Dondoli. Helemaal niemand anders in de zaak!
 
Toch gevonden, in de FAQ: 0,09/min AC en 0,18/min DC connectietarief, vanaf een half uur nadat het laden is gestopt.

Ik heb ook juicepass aangeschaft voor mijn trip ri Italie. Dacht even testen werkt prima maar wilde de daarna sessie stoppen maar kon met geen mogelijkheid de sessie stoppen in de app. Iemand een idee. Via Allegro storingslijn snel de laadkabel ontkoppelt.
Geen afschrijving te zien in de app.

Iemand een idee wat ik mis doe?
 
Ik heb ook juicepass aangeschaft voor mijn trip ri Italie. Dacht even testen werkt prima maar wilde de daarna sessie stoppen maar kon met geen mogelijkheid de sessie stoppen in de app. Iemand een idee. Via Allegro storingslijn snel de laadkabel ontkoppelt.
Geen afschrijving te zien in de app.

Iemand een idee wat ik mis doe?
Je ziet in de app dat er een laadsessie loopt. Die kun je eindigen. Waarschijnlijk heb je die gemist.
 
Toch gevonden, in de FAQ: 0,09/min AC en 0,18/min DC connectietarief, vanaf een half uur nadat het laden is gestopt.
Je ziet in de app dat er een laadsessie loopt. Die kun je eindigen. Waarschijnlijk heb je die gemist.

In de JuicePass app klik op de button met de bliksemschicht onderaan. Op het scherm dat dan verschijnt moet je dan even omhoog swipen zodat de charge/stop button tevoorschijn komt. Ik moest er gisteren bij Ionity De Kroon ook even naar zoeken
 
In de JuicePass app klik op de button met de bliksemschicht onderaan. Op het scherm dat dan verschijnt moet je dan even omhoog swipen zodat de charge/stop button tevoorschijn komt. Ik moest er gisteren bij Ionity De Kroon ook even naar zoeken
Je bedoelt het ready to charge scherm? Die bleef bij mij net zo staan als nu als je zeg maar niet aan het laden bent. Was dit bij jou ook zo?