You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En mag je nog zwemmen als je het lief vraagt?Sta nu bij SuC Forte dei Marmi. 8 oude en 12 nieuwe stalls bijna gereed
PS hotel gerenoveerd en toiletten weer bereikbaar
Geen idee. Tegen betaling wellicht?En mag je nog zwemmen als je het lief vraagt?
Zes jaar geleden mocht het als je een drankje nuttigde aan de bar. Post-Corona zal het wel een ander verhaal zijnGeen idee. Tegen betaling wellicht?
Het hotel is ruim 2 jaar dicht geweest. Met een MS en nog een lange reis te gaan zou dat wel fijn zijn maar met een M3 en nog 100 80 kilometer te gaan is het geen optie. Overigens zag het er wel als oude meuk uit maar mss is dat ook gerenoveerd.Zes jaar geleden mocht het als je een drankje nuttigde aan de bar. Post-Corona zal het wel een ander verhaal zijn
Denk dat het zes jaar geleden ook wel een verschil maakte dat de occasional Model S rijder een uurtje op het terras zat te vertoeven.
Ik denk dat menig hotel niet zit te wachten op de stroom S3XY gasten die even een duik nemen, wellicht een drankje en er dan weer vandoor gaan voor de volgende lichting.
Wij rijden al zes jaar naar Italië voor de zomer- en wintervakanties. Ik moet eerlijk bekennen dat de laadoplossingen steeds minder creatief worden door de grote beschikbaarheid van superchargers en het toegenomen rijbereik. Het geklooi met verlengkabels in een standaard stopcontact is echt wel een ding uit het verleden.Dag,
We willen eind juli naar Florence rijden en dan via Pisa, Lucca, La Spezia naar Genua.
Volgens de Chargemap is er in Florence tot en met Spezia goed te laden en in Genua.
Alleen….dit is de eerste keer dat we met de Model S naar Italie gaan, dus geen enkele ervaring! Met 485km (100D) rijbereik kom je een heel eind maar toch.
Zijn alle palen wel actief die in Chargemap of Plugsurfing staan. Iemand ervaring in dit gebied?
Mijn ervaring is dat Chargemap erg goed is. Zeker de vermelding of de Chargepass werkt. Als die werkt werkt een reguliere laadpas van bv. NewMotion ook wel (zeg maar elke beetje bekende RFID pas). Ook de reacties van andere gebruikers zijn vaak spot-on, zeker als laden niet werkt.Dag,
We willen eind juli naar Florence rijden en dan via Pisa, Lucca, La Spezia naar Genua.
Volgens de Chargemap is er in Florence tot en met Spezia goed te laden en in Genua.
Alleen….dit is de eerste keer dat we met de Model S naar Italie gaan, dus geen enkele ervaring! Met 485km (100D) rijbereik kom je een heel eind maar toch.
Zijn alle palen wel actief die in Chargemap of Plugsurfing staan. Iemand ervaring in dit gebied?
dit gaat overigens maanden duren!
Nee, eind vorig jaar, zelfs eerder dan verwacht, is de gehele A61 opengesteld. Dit betreft nieuwe werkzaamheden, vervanging van de gehele rijbaan. Sinds afgelopen zaterdag.Dit is al sedert de overstromingen van juli vorig jaar.
Toen was aangekondigd dat dit tot september dit jaar zou duren. Ik weet niet of die planning ondertussen bijgesteld is. Volgens sommigen op dit forum zijn Duitse voorspellingen immers altijd correct.
Tip: kies de juiste verlengkabel -> geen 1,5 maar 2,5mm2 adersOk, thnx voor de berichten. Chargemap (pass), Shell Recharge in bezit, dus dat moet goed gaan.
We hadden alle hotels die we aandoen gemaild en de meeste hadden ‘toch geen laadpaal’ ondanks de vermelding of ‘een niet werkende’. Vandaar de zorg.
De verlengkabel is ook wel een goeie. Heb nu alleen de Gen2 mobile connector met de verschillende verloopjes. Een verlengkabel kan dan praktisch zijn.
zo kun je toch niet meer vertrouwen op de vrije stallplekken die het scherm aangeeft. Reizen met tesla wordt dan wel onmogelijk in de vakantie tijd. Vorig jaar had ik geen problemen daar, maar als ik dit zie ga ik volgende week niet met de Tesla..SuC Forte dei Marmi gereed, deels 250 kW nu, op één stall na allemaal bezet door ICE.