Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie : laden in Duitsland wordt Stau aan de SUC

This site may earn commission on affiliate links.
KPMG, jeetje, ze hebben daar wel *hele* slimme mensen.

Toch grappig dat wat hier al heel lang dit probleem wordt aangekaart en nu door de media wordt opgepakt.

Best wel. Ze hebben in het verleden een deel van het CERN team overgekocht ivm big data kennis. Ze deden (en wellicht doen) daarmee ook 'traffic direction' voor de gemeente Amsterdam bij koningsdag. Dus nitwits zeker niet.

Laat onverlet dat ik deze voorspelling niet kan plaatsen.
 
Best wel. Ze hebben in het verleden een deel van het CERN team overgekocht ivm big data kennis. Ze deden (en wellicht doen) daarmee ook 'traffic direction' voor de gemeente Amsterdam bij koningsdag. Dus nitwits zeker niet.

Laat onverlet dat ik deze voorspelling niet kan plaatsen.
Tja, zo zijn ze ook niet onbesproken als het gaat om belangenverstrengeling dus wie weet proberen ze op deze manier ruim baan te creëren voor hun eigen Tesla wintersport tripjes ;)
 
Wij vertrekken vrijdag 21 februari (ochtend) vanuit midden NL naar een overnachting in Rossenheim(model 3 AWD). Zou het i.v.m. de wachtrijen voor de superchargers het beter zijn te rijden over de 3, of zou het beter zijn om bij Frankfurt de 67 te nemen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
 
Wij vertrekken vrijdag 21 februari (ochtend) vanuit midden NL naar een overnachting in Rossenheim(model 3 AWD). Zou het i.v.m. de wachtrijen voor de superchargers het beter zijn te rijden over de 3, of zou het beter zijn om bij Frankfurt de 67 te nemen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik ga ook die dag rijden, richting Passau en dan Wenen de volgende dag.

Ik begin gelukkig in Venlo met 100% batterij en kan dan zeker 350 a 400km rijden alvorens ik aan de eerste SuC ga.

Gewoon gaan rijden, want ik denk dat als het druk is het moeilijk te zeggen is waar dat zal zijn.
 
Ik ga ook die dag rijden, richting Passau en dan Wenen de volgende dag.

Ik begin gelukkig in Venlo met 100% batterij en kan dan zeker 350 a 400km rijden alvorens ik aan de eerste SuC ga.

Gewoon gaan rijden, want ik denk dat als het druk is het moeilijk te zeggen is waar dat zal zijn.
Probeer een alternatief voor de 61 te nemen. Dat is meestal wel de drukste tijdens vakanties.
 
  • Informative
Reactions: widodh
Zojuist een mail van Tesla:

snippet:
..... Door eventuele drukte bij Superchargers kan het mogelijk zijn dat u liever gebruik wilt maken van een niet-Tesla laadpunt. Deze laadpunten vindt u gemakkelijk in uw navigatie onder het Charging-symbool, samengevoegd met Tesla Destination Charging locaties.......
 
  • Like
Reactions: Larss