djerro1234
Member
Dat was de grap ookDit lijkt meer op een file voor fossielen?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat was de grap ookDit lijkt meer op een file voor fossielen?
Langere kabels betekend ook meer onderhoud en als mensen de kabel niet normaal opruimen extra zaken om de spullen goed te houden. Korte kabels is ook vanwege de foute mensen die niet fatsoenlijk omgaan met kabelsik vind die korte kabels van Tesla bizar, Ionity, Fastned ea hebben laadstations met nog hogere vermogens en met langere kabels dus het argument van zo een korte kabels wegens koeling houdt technisch geen steek
Helemaal gelijk. Op zich heeft ionity het nog wel chique voor elkaar, maar dit soort stations als op jouw foto is een drama.Langere kabels betekend ook meer onderhoud en als mensen de kabel niet normaal opruimen extra zaken om de spullen goed te houden. Korte kabels is ook vanwege de foute mensen die niet fatsoenlijk omgaan met kabels
Dan krijg je eerder problemen met kabelbreuken o.i.d. zoasl onderstaande een recept voor issues is.
Gewoon met 3 Tesla rijders heel ongeduldig naast zijn auto gaan staan en op het zijraam blijven tikken.Helemaal gelijk. Op zich heeft ionity het nog wel chique voor elkaar, maar dit soort stations als op jouw foto is een drama.
Vandaag op terugweg bij Limburg in duitsland ff moeten wachten op iemand die 2 stalls blokeerde, was merkbaar geïrriteerd door de vele Tesla rijders die niet snapte waarom hij de andere stall blokeerde. Gaat ie daarna nog ff rustig de achterbak ordenen en nog 10 min klooien met Navi in de auto alvorens de stal vrij te maken. Stonden maar 3 andere Tesla’s te wachten.
Zo krijg je dit soort “gast” laders wel populair
Melden aan Tesla met tijd en ladernummer. Ze weten via zijn account wie het is. Kunnen ze hem eerst vriendelijk verwittigen en als dat niet helpt, blokkeren. Vragen aan de andere wachtenden om hetzelfde te doen extra getuigen helpen voor de geloofwaardigheid.Helemaal gelijk. Op zich heeft ionity het nog wel chique voor elkaar, maar dit soort stations als op jouw foto is een drama.
Vandaag op terugweg bij Limburg in duitsland ff moeten wachten op iemand die 2 stalls blokeerde, was merkbaar geïrriteerd door de vele Tesla rijders die niet snapte waarom hij de andere stall blokeerde. Gaat ie daarna nog ff rustig de achterbak ordenen en nog 10 min klooien met Navi in de auto alvorens de stal vrij te maken. Stonden maar 3 andere Tesla’s te wachten.
Zo krijg je dit soort “gast” laders wel populair
En je denkt echt dat Tesla die moeite gaat doen? Geloof er niks van.Melden aan Tesla met tijd en ladernummer. Ze weten via zijn account wie het is. Kunnen ze hem eerst vriendelijk verwittigen en als dat niet helpt, blokkeren. Vragen aan de andere wachtenden om hetzelfde te doen extra getuigen helpen voor de geloofwaardigheid.
Ostentatief een foto nemen zal ook helpen.
Mss door de lagere laadsnelheid? Of MY en M3 SR+??Oh... En verbazing dat ik met een MX 75D niet heel veel langzamer reis dan verschillende MY's en M3's. Kom steeds hetzelfde groepje tegen bij de superchargers. Had ik niet verwacht...
Ik ga even lichtelijk off-topic door: Gisteren reden wij ook terug uit de Franse alpen, geladen bij Chalons, Nancy, Wavre. Dijon kan ook nog maar vermijd ik liever vanwege de omweg. Nancy is een grote V3 die nog behoorlijk druk was (met terugkerende NLers vooral, wel altijd >5 vrij) maar geen centje pijn met de laadsnelheid (kwam met 5% aan, 243 kW kort aangetikt, uiteindelijk tot 90% geladen -omdat eten lang duurde- in precies 45 min. Prima reis op vervelende file bij Rdam na.Beetje niet helemaal on topic, maar toch.. Net terug van een weekje wintersport in de Franse Alpen. En zowaar voor het eerst vandaag een stau bij de supercharger meegemaakt. Val-di-meuse. Een v2 only plek met 12 (??) plekkenwaar vrijwel iedereen stopt bij gebrek aan keuze. Er is niet zoveel in de buurt.. Circa 20 minuutjes vertraging en wat langere laadtijd door stallsharing. Wel gemoedelijke sfeer!
Mss door de lagere laadsnelheid? Of MY en M3 SR+??
Is mij in Duitsland ook opgevallen. Bovendien gaan bestuurders vaak aan een 'shared' V2 stall staan terwijl er nog een dubbele V2 vrij is ...Uit Zwitserland gekomen gisteren, via Frankrijk en BE gereden. Overal erg rustig, geladen bij Ergerkingen, Colmar, Laxou, Arlon en Wavre. Verbaas me er wel over dat veel mensen aan een V2 gaan staan als er een V3 is.
Nee, als je goed had gelezen zijn er wel degelijk laadfiles geweest. "Ik heb er nooit in gezeten dus het bestaat niet" is niet bepaald een wetenschappelijk aanvaardbare benadering.Gister teruggekomen uit Zwitserland. Geen enkele file meegemaakt bij de SuCs. De drukste waren Hilden en Oberhonnefeld, en daar was nog steeds rond de 50% vrij. Bij de Italiaan in Oberhonnefeld wel een dikke file met mensen die op een vrije tafel wachten, gelukkig had ik enkel een espresso nodig. Overigens viel 't me ook in Hilden op dat de V2 stalls meer bezet zijn dan de V3s die wat verder naar achter staan.
Kunnen we nu concluderen dat 'Stau aan de SuC' niet meer dan een hoax is?