Neen, kan dat en hoe? Dan kan ik met de verzekeringsmaatschappij in gesprek.
Inzage eigen registraties | Stichting CIS
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Neen, kan dat en hoe? Dan kan ik met de verzekeringsmaatschappij in gesprek.
Dank, ik ga er morgen naar kijken. Ben benieuwd.
Nog een attentiepuntje: bij Centraal Beheer is schade aan het glazen dak uitgesloten van dekking, volgens de info op hun site.Nog even een TIP aan iedereen die bij Centraal beheer wilt of heeft verzekerd.
.
Nogmaals dank. Ik heb gekeken en actie ondernomen. Mijn oude/huidige verzekeraar CB heeft toegegeven fouten te hebben gemaakt en gaat deze allemaal herstellen. Daarnaast heb ik van CB 2 brieven ontvangen waarin ze de meldingen uitlegt en aangeeft dat ze fouten heeft gemaakt in het Roydata-systeem. Daarmee kan ik naar de andere verzekeringen toe. CB gaf nog wel aan het CIS niet te kennen danwel dat het een mogelijk systeem is waar gemeld wordt of sprake is van fraude. Maar CB registreert daarin ieder geval niet, was het antwoord. En ik hoef niet in dat systeem te kijken want naast driemaal zelf kleine parkeerschades (waarvan er ééntje zelfs nog twijfelachtig is) te hebben veroorzaakt, heb ik nooit iets gehad in de laatste vijf jaar.
Ik ga daarover morgen navraag doen bij CB. Ook zie ik in de voorwaarden niet terug dat Tesla de uitzondering is voor het VbV-SCM, terwijl men dat wel constant mondeling aangeeft. Gelukkig worden de gesprekken opgenomen en bewaard in de dossiers.. Zelfs zie ik geen Lo/Jack als alternatief voor de VbV-SCM in de voorwaarden. De voorwaarden lijken steeds slechter te worden. Gelukkig maar dat het waarschijnlijk een tijdelijke verzekering wordt. Alleen hopen dat er in de eerste periode niets gebeurt.Nog een attentiepuntje: bij Centraal Beheer is schade aan het glazen dak uitgesloten van dekking, volgens de info op hun site.
Nogmaals dank. Ik heb gekeken en actie ondernomen. Mijn oude/huidige verzekeraar CB heeft toegegeven fouten te hebben gemaakt en gaat deze allemaal herstellen. Daarnaast heb ik van CB 2 brieven ontvangen waarin ze de meldingen uitlegt en aangeeft dat ze fouten heeft gemaakt in het Roydata-systeem. Daarmee kan ik naar de andere verzekeringen toe. CB gaf nog wel aan het CIS niet te kennen danwel dat het een mogelijk systeem is waar gemeld wordt of sprake is van fraude. Maar CB registreert daarin ieder geval niet, was het antwoord. En ik hoef niet in dat systeem te kijken want naast driemaal zelf kleine parkeerschades (waarvan er ééntje zelfs nog twijfelachtig is) te hebben veroorzaakt, heb ik nooit iets gehad in de laatste vijf jaar.
Ja door jou.Kijk je bent weer een stapje verder. Top!!!
CB heb ik als tijdelijk (voorlopige) verzekering totdat er groen licht komt van Insyuremytesla of wellicht nog Teslapolis, ING, de Knac of via Diksverzekeringen. Ik laat er nog een extra voertuigvolgsysteem inbouwen. Een Lo/Jack (is niet duur gezien over 5 jaar, totaal € 603 incl alles) en daarom kan ik nu weer breder kijken. De anderen zijn bij mij ook al afgevallen.Na veel vergelijken en ook wat van jullie reacties gelezen te hebben, ben ik uiteindelijk voor Insuremytesla gegaan. Waar ik tot gisteren eigenlijk vrijwel zeker voor Carmeleon wilde gaan vanwege hun 5 jaar nieuwwaarde regeling. Maar de hoeveelheid negatieve ervaringen volgens meneer Google zijn gewoon overmatig en zijn meer een rode draad gebleken dan incidentele toevalstreffers. En het laatste waar ik zin in heb is gedoe en gezeik wanneer je ze een keer onverhoopt nodig hebt.
Centraal Beheer viel voor mij af wegens dagwaarderegeling ipv nieuwwaarde en omdat ze het glazen dak niet dekken onder ruitschade (staat verstopt in hun voorwaarden, maar ik was gelukkig goed op zoek n.a.v. een Amerikaanse Youtuber die steenslag had op zijn Model 3 glazen dak).
Mijn netto maandpremies o.b.v. 12 schadevrije jaren, hoogste eigen risico & kilometers, 64100 cat.waarde en regio Amsterdam (particulier/prive):
CB: 67
Insuremytesla: 111
Carmeleon: 93
Het volgende bericht / antwoord kreeg ik van Insuremytesla.
Kan iemand mij uitleggen wat de vet gedrukte en onderstreepte zin betekent?
En wat het Tesla Security package inhoudt?
Bij voor baat dank.
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Terugkomend op uw verzoek. De verzekeraar stelt als eis dat de Tesla security package voldoende is.
U bent vrij om Lojack te installeren. Wij maken u er wel op attent dat het geen extra korting oplevert.
Tevens delen wij u mee dat op de offerte bedragen worden genoemd die exclusief en inclusief bonus/malus zijn.
De verzekeraar heeft de polis doorgezet naar operations voor de opmaak van de polis. Acceptatie is akkoord en er is dekking.
Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
Senior Operations Assistant
Marsh B.V., Conradstraat 18, 3013 AP Rotterdam, The Netherlands
P.O. Box 232, 3000 AE Rotterdam, The Netherlands
+31 (0) 10 40 60 397 | Fax +31 (0) 10 42 06 806 Cell +31 (0) 6 155 89 561 |
www marsh.nl
Ik heb nog wel even op de Tesla rem getrapt voordat ik de polis accepteer, want ik wil wel regenatieve primaire voorwaarden.En dus niet plotseling met onverwacht hoge premies te maken krijgen.
Op de polis die ik van Marsh (via Victor / InsureMyTesla) heb gekregen staan zowel de bruto bedragen als de netto bedragen, na de bonus/malus korting, die je echt gaat betalen. Over dat netto bedrag komt er wel weer 21% assurantiebelasting bij.Het volgende bericht / antwoord kreeg ik van Insuremytesla.
Terugkomend op uw verzoek. De verzekeraar stelt als eis dat de Tesla security package voldoende is.
U bent vrij om Lojack te installeren. Wij maken u er wel op attent dat het geen extra korting oplevert.
Tevens delen wij u mee dat op de offerte bedragen worden genoemd die exclusief en inclusief bonus/malus zijn.
Ik heb nog wel even op de Tesla rem getrapt voordat ik de polis accepteer, want ik wil wel regenatieve primaire voorwaarden.En dus niet plotseling met onverwacht hoge premies te maken krijgen.
Dank. Dat heeft Victor mij later ook uitgelegd, maar waar ik niet zo blij mee ben is dat het bedrijf op basis van een niet aan mij uitgebrachte offerte bij de verzekeraar een polis laat opmaken. Ik trap steeds op de rem, verzoek te stoppen, maar ze negeren mijn 10 mails om te stoppen en zetten gewoon door. Stellen dat ik een voorlopige dekking heb, terwijl ik alleen maar om een offerte heb verzocht. Ik heb dus meerdere keren aangegeven dat ik geen voorlopige dekking hoef (althans de auto uiteraard). Mijn aanpak is eerst alleen offerte, na mijn goedkeuring opmaak polis, voorlopige dekking, dan nogmaals laatste check polis en vervolgens acceptatie door beide partijen. Nu wordt er langs mij heen gewerkt. Dat vind ik toch wel wat lastig van Victor. En mocht ik toch bij de KNAC voor ietsje meer (paar tientjes) kunnen verzekeren, dan doe ik dat. Puur op basis van de ervaringen tot nu toe.Op de polis die ik van Marsh (via Victor / InsureMyTesla) heb gekregen staan zowel de bruto bedragen als de netto bedragen, na de bonus/malus korting, die je echt gaat betalen. Over dat netto bedrag komt er wel weer 21% assurantiebelasting bij.