You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heeft dat niet voor een deel te maken dat er veel aluminium wordt gebruikt. Dit is duurder om te repareren. Ook andere auto’s met veel aluminium zouden er dan ook last van moeten hebben.Hoop dat Tesla hier een goed antwoord op gaat geven. Tesla is goed bezig met het voorkomen van ongelukken en dat is het belangrijkste. Als je dan toch in een ongeluk komt, wil je zo weinig mogelijk onkosten hebben. Omdat er veel kleine wijzigen doorgevoerd worden, lijkt het kostbaar te zijn om de schade gerepareerd te krijgen:
Teslas are so expensive to repair, insurers are writing them off - Autoblog
Teslas are expensive to repair — so much so that insurers are writing off low-mileage cars, and Elon Musk says Tesla is trying to address the problem.www.autoblog.com
Interessant .Je kan nu free SUC van de S/X overnemen naar een nieuwe S/X/Y en dat is best interessant. Vandaar dat ik ging onderzoeken. De Mach E was als vergelijkmateriaal omdat ik de verzekering wel absurd hoog vind.
Interessant .
Geldt dat voor alle X en S Tesla’s die je inruilt met levenslang gratis superchargen?
My friend owns one. He has done 66K km in 26 monthsBel ze eens op.
Met die mustang kan je natuurlijk niet zoveel kilometers maken
Ik denk van wel, bijgaande de inhoud van de mail:Int
Interessant .
Geldt dat voor alle X en S Tesla’s die je inruilt met levenslang gratis superchargen?
Koop een nieuwe Tesla en behoud gratis onbeperkt Supercharging |
Voor een beperkte tijd kunt u nu uw gratis, onbeperkt Supercharging van uw huidige auto uitwisselen naar uw nieuwe Model S, Model X of Model Y aankoop of lease—inruil is niet nodig. U komt hiervoor in aanmerking als de bestelling en levering van uw nieuwe Tesla vóór het einde van het jaar plaatsvinden.* |
Nu is 30.000km per jaar best veel maar ook niet heel veel.My friend owns one. He has done 66K km in 26 months
Ik wist niet eens dat ZLM ondertussen Tesla's verzekerd? Is dat sinds kort het geval?Vanmorgen verzekering aangevraagd bij ZLM voor een model s. Ze vragen nu €165/maand all risk en dat gaan ze verlagen naar €116/maand volgend jaar wegens een speciale regeling voor EV's.
Toch wel: vermogen en hoge herstelkosten.Dit is niet uit te leggen.
Moet je voor bellen.Ik wist niet eens dat ZLM ondertussen Tesla's verzekerd? Is dat sinds kort het geval?
Gedaan, en per 1 jan over naar ZLMMoet je voor bellen.
ik val helaas niet in hun werkgebiedIk wist niet eens dat ZLM ondertussen Tesla's verzekerd? Is dat sinds kort het geval?
Ik voel me ook benadeeld door hun woonplaatsdiscriminatieik val helaas niet in hun werkgebied
CB heeft de prijzen keihard opgevoerd. Bij mij ging er 40% ondanks de vele schadevrije jaren.Ik ben overgestapt naar de verzekering waar ik hier over schreef. (Link website).
Het bleek dat ze zelfs iets goedkoper waren dan mijn Centraal Beheer verzekering van afgelopen jaar.
Om maar niet te praten over de prijsverhoging die Centraal Beheer meende te moeten doorvoeren voor komend jaar.
Puntje van aandacht: de prijzen die ze noemen zijn excl. assurantiebelasting; die moet je er nog wel even bij optellen.
Alles werd netjes en correct afgehandeld.
Supergoedkoop? Met 32 schadevrije jaren en een landelijke woonomgeving kom ik op 114 Euro All-risk! Bij Promovendum zit ik nu, ook zonder volgsysteem-eis, op 79 Euro met mijn Model 3 RWD SR+.Af en toe flikker ik ‘m er maar weer in: Interpolis is supergoedkoop zonder LoJack-eisen.