slk-A4
Model S 85 12-2015
Heb vorig jaar oktober voor dezelfde keus gestaan. Toen kon je Tesla nog gewoon bellen en ik heb twee keer alle info gewoon aan de telefoon gekregen van de Tesla medewerkers, gewoon met het chassisnummer, toen deden ze nog niet zo moeilijk.
Ik heb hem toen gekocht, omdat ik wist dat de km-stand klopt (nu weet ik dat die bij Tesla altijd klopt), ik wist wat er aan gedaan was, o.a. 4 nieuwe banden bij Tesla een paar dagen voor de verkoop........Ik heb het schadeverleden opgevraagd en er is geen enkele schade geweest.
Wat ik vreemd vond, is dat ik vierde eigenaar lijk te zijn, maar gewoon tweede eigenaar ben. De vorige eigenaar reed de Tesla op de zaak, verkocht de auto aan een van zijn BV's, liet er voor deze BV in de tussentijd een startonderbreker met peilzender inbouwen, de nieuwe banden onder leggen en verkocht hem toen na een paar dagen aan zichzelf als prive-persoon en ruilde hem direct daarna als privepersoon in. Met al deze trucjes wisselde de Tesla binnen twee weken drie keer van eigenaar. Een gebruikte Tesla als priviepersoon verzekeren zonder zo'n beveiliging is ook een hele klus. Ik denk dat de vorige eigenaar er niet slechter van geworden is.....
Ik ben er ook niet slechter van geworden, en kan alleen maar zeggen: de beste auto ooit. En er is nog niets kapot na 20.000 km, dat kon ik een paar weken geleden nog zeggen. Totdat de drive-unit kapot ging, maar dat was helemaal garantie.
En ik heb ScanmyTesla gekocht, maar toen had ik hem al en toen bleek ook nog eens dat hij vrijwel uitsluitend aan AC geladen is en slechts 5% DC geladen had. Degradatie van de accu is dus miniem, hij rijdt nu nog 383 km (is een 85 RWD). Dat is eigenlijk geluk hebben, want het had ook anders kunnen zijn.
Dus bij mij ging het goed, eigenlijk beter dan ik verwacht had,
Ik heb hem toen gekocht, omdat ik wist dat de km-stand klopt (nu weet ik dat die bij Tesla altijd klopt), ik wist wat er aan gedaan was, o.a. 4 nieuwe banden bij Tesla een paar dagen voor de verkoop........Ik heb het schadeverleden opgevraagd en er is geen enkele schade geweest.
Wat ik vreemd vond, is dat ik vierde eigenaar lijk te zijn, maar gewoon tweede eigenaar ben. De vorige eigenaar reed de Tesla op de zaak, verkocht de auto aan een van zijn BV's, liet er voor deze BV in de tussentijd een startonderbreker met peilzender inbouwen, de nieuwe banden onder leggen en verkocht hem toen na een paar dagen aan zichzelf als prive-persoon en ruilde hem direct daarna als privepersoon in. Met al deze trucjes wisselde de Tesla binnen twee weken drie keer van eigenaar. Een gebruikte Tesla als priviepersoon verzekeren zonder zo'n beveiliging is ook een hele klus. Ik denk dat de vorige eigenaar er niet slechter van geworden is.....
Ik ben er ook niet slechter van geworden, en kan alleen maar zeggen: de beste auto ooit. En er is nog niets kapot na 20.000 km, dat kon ik een paar weken geleden nog zeggen. Totdat de drive-unit kapot ging, maar dat was helemaal garantie.
En ik heb ScanmyTesla gekocht, maar toen had ik hem al en toen bleek ook nog eens dat hij vrijwel uitsluitend aan AC geladen is en slechts 5% DC geladen had. Degradatie van de accu is dus miniem, hij rijdt nu nog 383 km (is een 85 RWD). Dat is eigenlijk geluk hebben, want het had ook anders kunnen zijn.
Dus bij mij ging het goed, eigenlijk beter dan ik verwacht had,