Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Vroeg in de ochtend, met de eerste blik op je stijlvolle Tesla, kunnen we je hele dag goede maken.

This site may earn commission on affiliate links.
Bedankt en ik volg je goede advies, heb vandaag de keurmerk aangevraagd, ze zullen onze documenten volgende week controleren.
We hebben nu wel een beoordelingsfunctie op de website, maar ik ben er nog bezig om de sterren duidelijker te maken :rolleyes:
UPDATE:
We zijn nu goedgekeurd door Stichting WebwinkelKeur! Ik hoop dat dit mensen helpt zich prettiger te voelen met onze nieuwe webshop. :):)
 
leuk, nu nog even reviews verzamelen en logo keurmerk erop (zo hoog mogelijk), dan gaat het echt helpen.

Tip: Je kunt je bestaande klanten uploaden en ze alsnog een uitnodiging sturen.

Dan de rich snippets erop, dan kan google je rating interpreteren en weergeven als sterren in de zoekresultaten.


P.s. controleer even je bestaande rich snippets (google structured data test tool), zitten wat fouten in.
 
Klapt de deksel niet te snel open? Dat is namelijk een veelgehoorde klacht bij veel van dit soort veren. Meesten werken niet goed en zijn te sterk, als je auto schudt omdat je even de kofferbak opendoet,is niet echt de bedoeling. :) Dat heeft mij nog steeds weerhouden om ergens een set te bestellen.

Even terug naar het product:
- Trunk veren erop gezet (heel eenvoudig overigens), zitten er nu paar dagen op en ideaal.
- Set past ook perfect, voor die paar tientjes een uitstekende oplossing
- Frunk nog niet gedaan.
 
net gekeken op de website, staat inderdaad een filmpje. Gaat zo te zien niet met een enorm klap open :)

Op 2:55 gaan de frunk en trunk open:
Tesla model 3: Trunk Automatic Open + Easy Close Set


Staat ook op de site, de montage video......laatste paar seconden zie je frunk en trunk opengaan (volgens mij gewoon zijn eigen model 3 waar die alles op demonstreert). Zal morgen even kijken (als ik tijd heb en het niet vergeet).
 
Net m’n bestelling in ontvangst genomen. Voor de latere levering een chardonnay erbij gekregen. Bedankt voor de goede zorgen!
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    629.3 KB · Views: 72
Gisteren ook de spulletjes binnen gekregen. Enorme grote doos voor via DPD. helaas geen drank :)

Tesla Model 3: Trunk Insulation / Kofferbak geluidisolatie
Makkelijk te installeren. Het is niet super dik. Beetje hetzelfde als de zijkanten van de kofferbak. Aansluitingen passen goed

Tesla model 3: 2 Pieces Performance Pedal Set / 2-delige Performance Pedaal Set
Niet gebruikt, had al via Aliexpress binnengekregen

Tesla Model 3: Door Lock Cap / Deurslot Bescherming
Heb de zwarte genomen. Is zwart maar erg glimmend, ziet er uit al zwart chrome


Tesla model 3: Air Inlet Rooster / Luchtinlaat Rooster
Netjes, past precies

Tesla model 3: Frunk Automatic Open + Easy Close Set
Ik mis wel de andere veer om het sluiten makkelijk te maken. Misschien kan je die aan het assortiment toevoegen?

Tesla model 3: Frunk Automatic Open + Easy Close Set
Dicht doen is wel iets zwaarder




 
  • Like
Reactions: Heavy Rain