Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Waar luisteren jullie naar?

This site may earn commission on affiliate links.
Fervente aanhanger van het e-rijden,
Enorme fan van AP(1),
Zot van de connectivity,
Grote voorstander van the way of life
Al met 1 been in de auto van de toekomst.

Op 1 gebied blijf ik achter vrees ik.
Ik blijf naar de fossiele radio luisteren, op DAB weliswaar.
Heel af en toe, als er een inspiratie-opstoot is: Spotify,
maar dan denk ik dat ik ondertussen iets van de radio zal missen
Op de internetradio vind ik door het bos de bomen niet.
Wie helpt het gat in mijn inspiratie opvullen?
 
Na een erg drukke dag: muziek uit, autopilot aan

Maar anders is het afhankelijk van mijn bui een beetje popmuziek via Spotify (lekker inhoudsloze muziek), wat oldies via Spotify, of muziek vanaf mijn USB stick (Mark Knopfler op 24bit/96 kHz, Katie Melua, Dave Matthews Band, Amy Winehouse, etc.)

Radio luisteren doe ik eigenlijk bijna nooit, maar DAB houdt ook op als ik eenmaal Hengelo voorbij ben en steeds dichterbij Enschede kom. Als DAB wel tot leven is te wekken (zoals in eigenlijk heel midden en west Nederland) is het meestal 538 of Radio Veronica.

Best veel variabelen dus :D
 
Talking tesla
Ride the lightning
BNR autoshow
The tesla show

Allemaal podcasts...heerlijk beetje luisteren naar geouwehoer...zeker leuk voor de wat langere ritten als je geen telefoon gesprek meer te voeren hebt....
kun jij de BNR autoshow vinden via het Tesla systeem (Tunein)? Voorheen wel, ik nu niet meer. Ik luister ze dus via mijn telefoon, maar zou liever de Tesla media interface gebruiken..
 
Ik was een verzot 3FM luisteraar, maar dat is met de komst van de Tesla (toevallig) achteruit gehold. Sindsdien Spotify heeeel veel gebruikt en veel functies leren kennen. Heb inmiddels via het plus teken een hele leuke uitgebreide playlist samengesteld met goede muziek.

Sinds kort echter ook veel TuneIn. De themazenders van Veronica, 3FM etc. Nu heb ik gevonden dat daar ook alle uitzendingen van One Night Stenders zijn terug te luisteren. In 1 woord; geweldig. Voor de 40-ers onder onder ons met een voorliefde voor de goede (pop) muziek een heerlijke ervaring. Samen met good-old Fred Siebelink worden wekelijks drie uren gevuld met woordspelingen, semi nuttige muziekweetjes en kwaliteitsmuziek (zonder een hijgende zendermanager met een format). Aanrader wat mij betreft.
 
  • Helpful
Reactions: Carl