You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha. Serieuze concurrentie omdat ik denk dat een hoop mensen gevoelig zijn voor het merk Mercedes. De afwerking kunnen waarderen en houden van al die knopjes ipv dat enge lege scherm.Serieuze concurrentie???
De instap model S LR van 90K is moet je eerder vergelijken met het top model van de EQS van 170K
Alleen een noob boomer zal een instap EQS kiezen boven een instap Model S.
Ga voor de gein een EQS samenstelling tot deze dezelfde uitrusting heeft als een Model S dan ben je zo 40-50K verder in de optielijst.
Haha. Serieuze concurrentie omdat ik denk dat een hoop mensen gevoelig zijn voor het merk Mercedes. De afwerking kunnen waarderen en houden van al die knopjes ipv dat enge lege scherm.
Ik denk dat de EQS om deze reden(en) toekomstig beter gaat verkopen dan de model S.
Ik ga ook wel eerlijk zijn: ik denk dat niemand die een Bentley overweegt, ook een Model S overweegt.Volgens Sandy Munro is de Plaid die hij heeft op het niveau van een Bentley met de beste stoelen die hij ooit in een auto heeft gezien.
Ik ga ook wel eerlijk zijn: ik denk dat niemand die een Bentley overweegt, ook een Model S overweegt.
Het gaat hierom de perceptie van luxe. Die is bij Bentley en Mercedes heel hoog.
Voor jou en mij, wat wij zien is een patser met een Rolex om de pols, waarmee ie enkel het uur kan aflezen.
Inderdaad.Het zegt alleen niets over de kwaliteit waarmee het in elkaar zit.
Waarschijnlijk niet en dat was ook niet het punt. Ook nergens geschreven dat die daar wakker van zou liggen.Inderdaad.
Maar ligt een Bentley rijder er wakker van dat de zetels van een Model S een betere kwaliteit hebben?
Goeie punten. Daarom ook dat Mercedes eerst naar de EQC en EQA schaatste, en ook met de EQB uit komt.Persoonlijk moet ik nog zien hoe succesvol de EQE in Nederland gaat worden: het is immers een sedan in de klassieke zin. Dus met kleine kofferklep zoals de Model 3 ook heeft en niet zoals de EQS die wel een grote liftback klep heeft. De gemiddelde Nederlander, en misschien ook wel west Europeaan, houdt hier niet zo van. Die gingen liever voor een station uitvoering en gaan tegenwoordig voor een SUV achtige.
Zelf hoop ik nog altijd op meer aanbod van stationwagon achtige BEVs.
De E-klasse is wel nog populair bij Taxi chauffeurs denk ik.Goeie punten. Daarom ook dat Mercedes eerst naar de EQC en EQA schaatste, en ook met de EQB uit komt.
S-klasse en E-klasse segment zijn omdat het moet, omdat de S-klasse altijd een technologie showcase geweest is, niet omdat die modellen populair zijn.
De E-klasse is wel populair bij taxis, electrisch rijden niet. Dat hoorde ik gisteren van de 2 taxichauffeurs die mij op de Uber-voucher van en naar SeC Amsterdam reden.De E-klasse is wel nog populair bij Taxi chauffeurs denk ik.
Taxi chauffeurs zijn nu ook niet een groep die vaak ahead-of-the-curve is.De E-klasse is wel populair bij taxis, electrisch rijden niet. Dat hoorde ik gisteren van de 2 taxichauffeurs die mij op de Uber-voucher van en naar SeC Amsterdam reden.
In Amsterdam waren ze ahead of the curve met een vroege vloot Tesla taxis. Met de real life ervaringen met Tesla is van die voorsprong weinig meer overTaxi chauffeurs zijn nu ook niet een groep die vaak ahead-of-the-curve is.
Wellicht dat Volkswagen ooit met de ultieme software-update komt en alle bugs verdwenen zijn. Dat zou mooi zijn, al is het vertrouwen klein na de eerste 18.000 kilometer. De matige afwerking, slechte remmen en soms tergend goedkope materialen kun je niet zomaar 1-2-3 vervangen. Daar zul je mee moeten leren leven.
De Bios groep, die na een eerste vloot Model S'en het avontuur verder gingen met een vloot Model X'en.In Amsterdam waren ze ahead of the curve met een vroege vloot Tesla taxis. Met de real life ervaringen met Tesla is van die voorsprong weinig meer over
Ontevreden taxichauffeurs eisen 1,3 miljoen euro van Tesla | Automotive Online
Volgens taxibedrijf Bios biedt Tesla slechte service en kan een reparatie wel 6 tot 8 weken op zich laten wachten.automotive-online.nl
In Amsterdam waren ze ahead of the curve met een vroege vloot Tesla taxis. Met de real life ervaringen met Tesla is van die voorsprong weinig meer over
Ontevreden taxichauffeurs eisen 1,3 miljoen euro van Tesla | Automotive Online
Volgens taxibedrijf Bios biedt Tesla slechte service en kan een reparatie wel 6 tot 8 weken op zich laten wachten.automotive-online.nl