Germany: 1 dead, 9 injured after test car veers into traffic
Police in Germany says one person has died and nine were seriously injured after a test car with autonomous steering capability veered into oncoming traffic.
apnews.com
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vooral eigenlijk van m‘n SOCMijn snelheid op de Autobahn hangt vooral af van mijn “goesting“ op dat moment.
Eigenlijk wel opvallend, geen leedvermaak of iets dergelijks, het gaat blijkbaar over een Testwagen.Germany: 1 dead, 9 injured after test car veers into traffic
Police in Germany says one person has died and nine were seriously injured after a test car with autonomous steering capability veered into oncoming traffic.apnews.com
Geen idee of er snel gereden mee wordt. Ik stelde enkel vast dat er niet snel mee gereden werd op plekken waar anderen wel sneller reden.Wat een onzinnige bewering. Dus omdat jij tijdens jouw ritje niet ingehaald wordt door een Taycan of E-tron GT, concludeer je dat er met die wagens niet snel gereden wordt ?
Eigenlijk wel opvallend, geen leedvermaak of iets dergelijks, het gaat blijkbaar over een Testwagen.
Dan doet Tesla en z’n bestuurders het eigenlijk nog niet zo slecht met duizenden “testwagens” op de openbare weg.
Je komt natuurlijk alleen langzame verkeer tegen als je zelf snel of sneller rijdt.Geen idee of er snel gereden mee wordt. Ik stelde enkel vast dat er niet snel mee gereden werd op plekken waar anderen wel sneller reden.
Het kan natuurlijk perfect dat mijn sample size beperkt was tot dure snelle EV’s met bestuurders die rustig mee reden met het tragere verkeer, en dure snelle benzines met bestuurders die er de vaart in hadden.
Het klopt natuurlijk dat ik geen andere EV’s kan tegenkomen die ook 150 doenJe komt natuurlijk alleen langzame verkeer tegen als je zelf snel of sneller rijdt.
Omgekeerd zie je natuurlijk de wat snellere of ongeduldige rijders je inhalen als je zelf rustig rijdt.
Doe je steekproef omgekeerd en zo kom je veel snel rijdende EV tegen en enkele langzame
Wat meer info: blijkbaar reed het ding effectief rond met stickers alsof het een testwagen is. BMW claimt wel dat de auto enkel level 2 ADAS had.View attachment 841477
Vreemde passagiers van zo een testwagen.
Ik vrees dat dit geen testwagen was maar een gekochte iX met een bestuurder die niet aan het opletten was.
Jeetje, wat een schade en leed. Ik begrijp het niet, telkens als ik FSD of AutoPilot aanzet ben ik juist veel aandachtiger omdat ik het langs geen kanten vertrouw. Daarmee wil echter niet zeggen dat het niet (relatief) goed werkt maar fire-and-forget, no way en eigenlijk al helemaal niet met passagiers in de wagen want ik weet wat er soms kan gebeuren.Wat meer info: blijkbaar reed het ding effectief rond met stickers alsof het een testwagen is. BMW claimt wel dat de auto enkel level 2 ADAS had.
EV rijders zijn bewuster van hun verbruik en net dat is nu een hot topic en vooral nog bij onze oosterburen.Viel me gewoon op dat de EV's van de concurrentie opvallend trager reden, ook de sportieve modellen, en atypisch met de benzine- en dieselversies van sportieve modellen die er wel de gang in hadden.
Yep….BMW iX.. komt die niet met Scam o'Clowns software?
CES: BMW picks Green Hills for electric car
BWM has picked Green Hills' software for control units in its iX all-electric vehicle. Integrity real-time operating system is used in the digitalwww.electronicsweekly.com
mooi zo!Mijn manier van oorlog voeren tegen Putin.
Zelfs als je zou willen, gaat het niet door die duivelse drukte op de wegen. Tegenwoordig sta je overal stil bijna.En als je het verkeer op de Vlaamse snelwegen bekijkt, blijkt dat ik niet alleen ben.
Dat was de voorbije maand toch anders wegens de verlofperiode. En het vielZelfs als je zou willen, gaat het niet door die duivelse drukte op de wegen. Tegenwoordig sta je overal stil bijna.
Voor België is dat waar. Voor Nederland ook, na 19u. Tussen 6 en 19 komen ze bumperkleven tegen 120. Overigens zie je diezelfde mensen dan na 19u nog altijd 120 doen.En het viel
mij op dat er veel rustiger gereden werd.
Als de richtprijs 200K is voor dit ding, doe me dan maar de Tesla Roadster. De Polestar 6 concept is een aanzienlijk kleinere auto, en leek me eerder in het segment van de BMW Z4 te zitten.Nu met $25.000 aanbetaling te reserveren voor levering in 2026: de Polestar 6 Roadster. De richtprijs voor deze auto is $ 200.000.
Polestar 6 LA Concept edition I Polestar NL
Ervaar de sensatie van elektrisch rijden met open dak. De Polestar 6 is een elektrische roadster die een andere betekenis geeft aan het begrip sportauto.www.polestar.com
Ik vind het wel een mooie auto. Hopelijk blijven ze hun concept trouw. In ieder geval is dit buiten mijn prijsklasse.Als de richtprijs 200K is voor dit ding, doe me dan maar de Tesla Roadster. De Polestar 6 concept is een aanzienlijk kleinere auto, en leek me eerder in het segment van de BMW Z4 te zitten.