You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik wou zeggen dat de Tesla roadster momenteel nog een fata morgana is. Maar een Polestar voor 2026 is dat evengoed natuurlijk.
Discussie over waterstof en BMW gaat hier verder.‘Pieter Nota: BMW-waterstofauto in 2025 in massaproductie’ | Automotive Online
Daarmee gaat de samenwerking met Toyota zijn vruchten afwerpen.eur01.safelinks.protection.outlook.com
Deze specifieke i4 M50 bedoel je? BMW heeft volgens nextmove net een terugroepactie op dit model voor een probleem met een temperatuursensor, weet niet of dat dit specifiek probleem is.De BMW i4 is geen succes...
View attachment 842599
Wat een stomme software ook; hoewel de iX wel laat zien met hoeveel percentage je op bestemming gaat geraken, doet de i4 dat niet?!
In de commentaren zijn er andere mensen met even specifieke i4's met hetzelfde probleem. Klopt, er zijn er ook die geen problemen ervaren.Deze specifieke i4 M50 bedoel je? BMW heeft volgens nextmove net een terugroepactie op dit model voor een probleem met een temperatuursensor, weet niet of dat dit specifiek probleem is.
De gewone standaard i4 edrive40 is even snel dan de Model 3 Long Range over de 1000 km. En er is ondertussen een wachtlijst tot ergens midden 2023. Dat het voor jou geen succes is, dat weten we allemaal. Tesla über alles, niet?
Iedereen met basis begrip over metingen en meetsystemen weet/beseft dat 5 minuten verschil op deze test geen significant verschil zijn. Bij een volgende poging kan het resultaat perfect omgekeerd zijn. De test van de performance is trouwens uitgevoerd bij 19-28°c, die van de i4 bij 17-20°C. Zelfs mijn goudvis weet dat die temperatuurverschillen van belang zijn.In de commentaren zijn er andere mensen met even specifieke i4's met hetzelfde probleem. Klopt, er zijn er ook die geen problemen ervaren.
"Even snel"... Ja, en de Performance is 5' sneller. Geen dramatische cijfers, maar dat is wel de realiteit.
View attachment 842928
Net zoals bij Tesla enkele weken geleden na die geweldige update?Geen probleem dat je liever een BMW wilt, maar ik verrek het om in een auto te gaan zitten waar je de airco niet mag laten draaien tijdens het laden, en ik kreeg PTSD toen ik het navigatiescherm in de BMW zag... Dat je daarbij nog niet eens het verwachte batterij-niveau op bestemming kan terugvinden is toch niet van deze tijd?!
Ach ik zou ook dingen kunnen filmen van mijn wagen. Zoals de spotify integratie die op de hond zijn kloten trekt.Het stukje waarbij ie de auto moest uit zetten, uit stappen, de deuren sluiten en terug de deuren openen, instappen en de auto terug aanzetten om het scherm te resetten vond ik ook erg entertainend.
Ik heb wel gezien dat die i4 correct automatisch achterwaarts kan parkeren. Daar moet Tesla dan toch nog een knopje voor...Straks kom je me nog vertellen dat er een echte Turbo knop in dat ding zit, met een gele LED erbij om aan te geven of je de Turbo modus hebt aangezet zodat de processor sneller werkt....