You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Beste bewijs dat marketing werkt.
De Macan 4 is even groot, even snel, geraakt even ver en heeft even veel kofferruimte als een Y LR.
En toch zal de Macan met een beetje opties makkelijk dubbel zo duur worden als de Y.
Deze auto wordt populair in Brasschaat, Knokke en Wassenaar.
Ik vraag me af waarom het tot eind 2024 moet duren vooraleer de eerste leveringen starten, dus een 2025 model.dit ultra conservatieve ontwerp
Zoals ik zeg, dan is een Volvo V60 dus nooit met een Mercedes C-klasse te vergelijken. Want die mercedes kan harder dan 180 en die Volvo niet. En ondanks dat je daar in Nederland helemaal niets aan hebt is dat toch een argument voor kopers.Ja, als je vergelijkt moet je natuurlijk wel hetzelfde vergelijken.
Als je enkel de ruimte wil, kan je anders gewoon een Renault Kangoo kopen. Of een Dacia pick-up.
Klinkt als Toyota, die wil geluiden en zelfs het handbak-gevoel nabootsenEr is hier trouwens iemand met een Jaguar I-Pace. Als die langrijdt dan lijkt het wel een auto met een ICE, zoveel geluid maakt die. En dat geluid imiteert ook een ICE. Een grommend geluid dat in frequentie hoger wordt als hij accelereert.
Is dat een typeeigenschap of moet dit het voetgangerswaarschuwingssysteem zijn?
Ho even. Je kriigt daarvoor wel een grotere accu, meer range, ook het laden is sneller. Met een vanafprijs van 85k kennelijk. Dat je de Macan kan aankleden is vers twee, maar die is niet kaal standaard.Beste bewijs dat marketing werkt.
De Macan 4 is even groot, even snel, geraakt even ver en heeft even veel kofferruimte als een Y LR.
En toch zal de Macan met een beetje opties makkelijk dubbel zo duur worden als de Y.
50k voor wat alcantara en wat extra knoppen is goed betaald.
Deze auto wordt populair in Brasschaat, Knokke en Wassenaar.
Dan is het maar goed dat het om Daihatsu’s gaat, want die zijn met een volle tank vaak al het dubbele waard.
Als de certificering van deze auto's wordt ingetrokken zal Toyota ze moeten terugkopen van de eigenaren / ze schadeloos moeten stellen.
Sneller laden enkel aan 800V hyperchargers, en de grotere accu zal verklaren waarom de acceleratie van het topmodel moeite heeft om de Y bij te houden.Ho even. Je kriigt daarvoor wel een grotere accu, meer range, ook het laden is sneller. Met een vanafprijs van 85k kennelijk. Dat je de Macan kan aankleden is vers twee, maar die is niet kaal standaard.
Wellicht als ik erin gereden heb dat ik het ook overpriced vind, maar eerst maar eens ermee rijden. Ik heb veel Porsches gehad en weet dan ook dat het echt wel wat meer is dan wat alcantara en knopjes…
Dit dus:Vorige Polestar 2 was voorwielaangedreven.
Gek genoeg komen ze met de 'facelift' met RWD. Net zoals, dat andere merk, hoe heten ze weer, met die EV's....
Nog altijd een auto die vanbinnen te compact zit, en buiten optisch te hoog op z'n poten staat en te smal lijkt.
Ik zie al berichten uit de VS voorbij komen dat daar een Macan met stuur en wielen als snel richting de 100K$ gaat. (Zonder sales tax)Ho even. Je kriigt daarvoor wel een grotere accu, meer range, ook het laden is sneller. Met een vanafprijs van 85k kennelijk. Dat je de Macan kan aankleden is vers twee, maar die is niet kaal standaard.
Wellicht als ik erin gereden heb dat ik het ook overpriced vind, maar eerst maar eens ermee rijden. Ik heb veel Porsches gehad en weet dan ook dat het echt wel wat meer is dan wat alcantara en knopjes…
3,3 seconden is bij mijn beste weten een stuk sneller dan 3,7 seconden en 260 km/u sneller dan 250 km/u dus hoezo moeite om de Y bij te houden?Sneller laden enkel aan 800V hyperchargers, en de grotere accu zal verklaren waarom de acceleratie van het topmodel moeite heeft om de Y bij te houden.
En dan moet je laden aan 4 IONITY, FastNed of Allego palen aan de snelweg, bij de Hyundai's en Volkswagens.
En zonder stuur en wielen?Ik zie al berichten uit de VS voorbij komen dat daar een Macan met stuur en wielen als snel richting de 100K$ gaat. (Zonder sales tax)
Oh, dan heb ik verkeerd gekeken. Ja, dan is de Macan Turbo sneller.3,3 seconden is bij mijn beste weten een stuk sneller dan 3,7 seconden en 260 km/u sneller dan 250 km/u dus hoezo moeite om de Y bij te houden?
Tuurlijk, maar daar krijgen ze geen 300kW. Daar zijn ze beperkt tot 150kW.En Hyundai’s/Volkswagens mogen ook gewoon bij Tesla laden.
Het blijft nog altijd een gewone Porsche, dus nog altijd een lange dure optielijst van hardware die een fractie aan materiaal kost, en dingen die je bij een Tesla er zo bij krijgt. Ik zoek zelf een snelle luxueuze reiswagen, en zo een Macan lijkt me wel snel en luxe, maar je moet zelf sturen.Dat het niet ieders kopje thee is, prima. Maar als je je zo in bochten moet wringen om iets negatiefs te vinden, dan hebben ze in Zuffenhausen/Weissach een topper neergezet.