Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
De Porsche rijder zal moeten wennen aan de snelheid die er echt toe doet.
,,Hoe snel is zo’n 911 carrera nou?”
,,Top is 306 km/h. En die Model S?”
,,Even kijken... 606 km/h”
 

Attachments

  • AA5EA177-746A-46F1-A454-CCCD702775D2.png
    AA5EA177-746A-46F1-A454-CCCD702775D2.png
    1.3 MB · Views: 55
In landen waar zowel Tesla's als Audi's worden verkocht krijg je een heel ander beeld.

In 2017 zijn er in Nederland 14.626 Audi's en 3.317 Tesla's verkocht.
Dat is 1 Tesla op 4,4 Audi's.

Januari 2018 sales in de VS: Audi 14.511 en Tesla 3.750
Dat is 1 Tesla op 3,9 Audi's

Data over Noorwegen kan zo 123 niet vinden, maar ik vrees het ergste (voor Audi).
 
  • Informative
Reactions: HWS and robertvg
Schermafbeelding 2018-02-15 om 23.02.06.png

Inderdaad heb je om een BMW, Mercedes of Audi te kopen als klant een bepaalde intelligentie en bepaalde ervaring nodig om de prijslijsten te kunnen doorgronden (Audi A7: 28 pagina's, BMW5: 60 pagina's Mercedes E-klasse: 82 pagina's ). En om dan vervolgens van zo'n complexe bestelling nog eens een complete auto te maken, daar heb je zeker een bepaalde organisatie met een bepaalde competentie voor nodig. Dat is nog niet zo gemakkelijk.
 
And the diesel story continues.....
Vraag me af of er überhaupt iets zonder sjoemelsoftware in elkaar is gezet.

Cookies op AD.nl | AD.nl

Wow...
Mixed feelings. Aan de ene kant denk ik, laat het maar even flink ontploffen. Wat een schooiers en misschien is een gigantische terugkoop actie net wat nodig is om ze echt te overtuigen vol op elektrisch in te zetten. Aan de andere kant, dat levert uiteindelijk alleen maar ellende op voor consument en ev's zullen er mogelijk niet sneller door komen.