fivari
Maker van de Fivari-charger
Er werden enkele proefritten gereden met de ES8 van Nio waarvan materiaal op Youtube.
bijvoorbeeld deze, maar ook van nextmove.
bijvoorbeeld deze, maar ook van nextmove.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onze eigen Tesla Bjorn heeft er ook al een paar... euh... dan niet als Tesla Bjorn....Er werden enkele proefritten gereden met de ES8 van Nio waarvan materiaal op Youtube.
bijvoorbeeld deze, maar ook van nextmove.
Moet bekennen dat ik de videos van Jonny Smith niet echt informatief vond. Dit is met deze video niet beter geworden.
Daar is mij geen informatie over bekend. In 2,6s of 3,2s vereist een verschil in vermogen. Hoeveel launches een MS kan maken waarbij het vermogen zo laag is dan deze pas meer dan 3,2 seconden bij de 100km/u is.Aan de andere kant kan een Tesla een herhaalde snelle start niet waarmaken, en blijkbaar de Porsche wel. Toch beter battery management?
Ik vergelijk het met de BMW M5 van weleer die ook maar een paar keren launch mode kon en mocht gebruiken, of de Nissan GTR die ook dergelijke limitaties had. De Model S Performance zet echt belachelijke cijfers neer maar kan dat maar een beperkt aantal keren aan, terwijl de Model 3 Performance wat minder gekke cijfers neer zet en ze wel aan kan. Ik ben er zeker van dat technologie binnen nu en 10 jaar weer verder staat waardoor dingen die nu nauwelijks mogelijk zijn, ook weer gewoon worden...Aan de andere kant kan een Tesla een herhaalde snelle start niet waarmaken, en blijkbaar de Porsche wel. Toch beter battery management?
en @wooterDaar is mij geen informatie over bekend. In 2,6s of 3,2s vereist een verschil in vermogen. Hoeveel launches een MS kan maken waarbij het vermogen zo laag is dan deze pas meer dan 3,2 seconden bij de 100km/u is.
Hoeveel launches kan een M3 achter elkaar maken?
Moet bekennen dat ik de videos van Jonny Smith niet echt informatief vond. Dit is met deze video niet beter geworden.
Lijkt een beetje op de hype rondom de iPace. Deze werd vergeleken met de MX maar kwam er niet in de buurt.
Vergelijking van de Taycan met de MSPL is niet op zijn plaats. 0-100 in 2,6 is toch echt van een andere orde als de 3,2+s van de Taycan. Het is eerder een M3P. Trekt ongeveer even snel op.
Porsche kan de beloofde laadsnelheid niet waarmaken en brengt een concurrent van de M3P op de markt voor het dubbele van de prijs als hoogst haalbare.
Blijkbaar is het toch moeilijker dan verwacht voor de legacy-automakers om iets concurrerends voor Tesla op de markt te brengen.
Ja, heel vervelend.dat Porsche zo maar het kaas van hun brood gaan laten eten door Tesla,
Morgenochtend, 9 augustus 09:30......
Ik vind juist dat geluid nep. Hoe stiller, hoe krachtiger/indrukwekkender het overkomt. Het geluid is zo 20e eeuws...
Is dit nu niet verplicht, geluid tot aan een bepaalde snelheid om de voetgangers te waarschuwen?Vandaar optioneel, desnoods alleen in de cabine, iedereen blij...