Vroegah, toen Mission E nog niet Mission E heette, werd ie nog baby Panamera genoemd...
Verder, het is wel erg makkelijk om 800V en 350kW te gaan beweren voor een concept model... Die specificaties werden overigens genoemd voor het productiemodel dat op basis van de Mission E werd ontwikkeld. Nu makkelijk gaan zeggen "neenee, die gekke specs waren enkel van toepassing op de concept, en de Taycan is niet de concept" is dan ook je uitleg gaan verdraaien.
Goed dat er concurrentie komt - Tesla kan en mag niet blijven Model S'sen produceren zonder handige opbergvakken in de achterste zijdeuren - maar zover het conto momenteel staat heeft de Taycan enkel zijn interieur mee. En da's voor veel mensen genoeg om 'm te kiezen, en dat is voor mij niet genoeg om 'm te kiezen.
Verder, het is wel erg makkelijk om 800V en 350kW te gaan beweren voor een concept model... Die specificaties werden overigens genoemd voor het productiemodel dat op basis van de Mission E werd ontwikkeld. Nu makkelijk gaan zeggen "neenee, die gekke specs waren enkel van toepassing op de concept, en de Taycan is niet de concept" is dan ook je uitleg gaan verdraaien.
Goed dat er concurrentie komt - Tesla kan en mag niet blijven Model S'sen produceren zonder handige opbergvakken in de achterste zijdeuren - maar zover het conto momenteel staat heeft de Taycan enkel zijn interieur mee. En da's voor veel mensen genoeg om 'm te kiezen, en dat is voor mij niet genoeg om 'm te kiezen.