Toyota reveals its plan to catch up on EV battery technology
Three liquid chemistries, solid state cells, and flatter battery packs.
arstechnica.com
Toyota wordt wakker? Of zitten ze in een nachtmerrie?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toyota droomt bedoel je denk ik ? , dat dromen doen ze al sinds 2014 begreep ik laaststToyota reveals its plan to catch up on EV battery technology
Three liquid chemistries, solid state cells, and flatter battery packs.arstechnica.com
Toyota wordt wakker? Of zitten ze in een nachtmerrie?
Deze pagina is niet beschikbaar.... Dus wat stond er?Deels terechte kritiek van Ford op overheidsbeleid (de UK in dit geval).
horta: Deze pagina is niet beschikbaar.... Dus wat stond er?Deels terechte kritiek van Ford op overheidsbeleid (de UK in dit geval).
Ik heb vorig op het punt gestaan de gewone 500e te kopen. Ik moet zeggen dat die wagen echt goed rijdt en ook compleet dummyproof is. Alles zit op de juiste plaats. Voldoende ruim. Vlot. De prijs van 35k heeft ons wel weerhouden. Als 2de wagen was ons dat toch te duur.Gisteravond eens gekeken naar zo’n elektrische Abarth, kwam op joeptjoep een review voorbij. Het is best een leuk rijders wagentje. Wel een “kleine” batterij (42kwh), wat opzich geen probleem hoeft te zijn. Alleen het opgegeven wltp verbruik van iets 18.1kwh/100km lijkt me nogal aan de hoge kant, vooral als je het vergelijkt met een grotere meer baksteenvormige stroomlijn van een Fiat 600e die ergens op de 15.nogiets kWh/100km zit.
Ben benieuwd waar Renault mee komt met hun elektrische 5. Krijgen we weer het tijdperk van 80/90s “pocketrockets”?
De prijzen zijn tegenwoordig best aan de stevige kant. Tegenwoordig betaal je dus ook al voor het design bij een Fiat. Wij hebben ooit gekozen voor een 500 TwinAir, ipv een Mini, vanwege de prijs. Hebben we 8 jaar (probleemloos) mee gereden, veel plezier mee gehad.Ik heb vorig op het punt gestaan de gewone 500e te kopen. Ik moet zeggen dat die wagen echt goed rijdt en ook compleet dummyproof is. Alles zit op de juiste plaats. Voldoende ruim. Vlot. De prijs van 35k heeft ons wel weerhouden. Als 2de wagen was ons dat toch te duur.
Verbazen doet mij dat niet. Iedere keer als ik een i4 zie, schiet ik in de lach. Waarom zo hard je best doen bij het ontwerpen om iets wat niet nodig is en wat er ook niet is, wel te laten lijken?Heb ik nu net op de vrt een reclame gezien voor de BMW i5, met de text “100% full elektrisch”, maar met de klankband van een verbrandingsmotor?
Als ik mij niet vergis, is de i4 een bijna exacte kopie van de 4. Ik vermoed dat ze eerst aan de 4 zijn begonnen en dus al met uitlaten in hun bumper zatenVerbazen doet mij dat niet. Iedere keer als ik een i4 zie, schiet ik in de lach. Waarom zo hard je best doen bij het ontwerpen om iets wat niet nodig is en wat er ook niet is, wel te laten lijken?
Als je niet beter weet lijken er 4 indrukwekkende uitlaten onder te zitten. Why?
Als je niet beter weet lijken er 4 indrukwekkende uitlaten onder te zitten. Why?
Nog alternatieven op de shoppinglist?
Dat moet je even toelichten... Sneller dan 22kW AC laden?voorbij de 22Kw gegaan zijn
Dat moet je even toelichten... Sneller dan 22kW AC laden?
Vaak 300km per dag in een Fiat 500?Idd, vaak moet ik 300km per dag en meer. Met een kleinere batterij die afstanden afleggen kan nog leefbaar zijn als je de wagen even kan optoppen aan bvb. 150kW. Met 22kW is dat niet leefbaar.
en 11 kW AC.Je bedoelt dan waarschijnlijk de oude 500e. De nieuwe doet maximum 85kW DC laden.