You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rijden in de bergen doet een EV wel efficiënt. Omhoog weinig moeite en omlaag veel winst. Die Ardennen zullen dus het probleem niet zijn zeker niet als de snelheid omlaag gaat.ik rij met aanhanger wel vlot door in B en Fr.
Tis een vrij platte en lage aanhanger met daarop een motor, dus dat is dan wel n extra windvanger.
En t Ardennen gedeelte vraagt ook wel wat, denk ik
Nee. Half maart gaat de portal open. Te vroeg voor de MY maar de M3 heb ik zeker nog niet afgeschreven. Ook nog niet proefgereden in een ICE. Hou toch wel van mijn MSje. Mss straks minder vaak naar Italië en er langer blijven. Enfin, luxeprobleem.Ben je er al uit wat het gaat worden Limbo2121?
Rijden in de bergen doet een EV wel efficiënt. Omhoog weinig moeite en omlaag veel winst. Die Ardennen zullen dus het probleem niet zijn zeker niet als de snelheid omlaag gaat.
blijf het toch apart vinden dat je auto er zo snel uit moet.. maar goed je leasemij zal er wel goed over nagedacht hebbenNog 4 weken en ik mag kiezen. Tenzij de leaselijst financiële verrassingen bevat wordt het naar alle waarschijnlijkheid een rode Tesla 3 LR, de rode kleur is tegemoetkoming aan mijn vrouw. Heb ook niet proefgereden in een Renault of wat dan ook.
Dan naar hopen dat de laadsnelheid niet beperkt gaat worden en dat het niet te druk wordt aan de SuC's.
En natuurlijk is een ICE sneller richting Italië maar dan maar minder vaak gaan en langer blijven.
Nee hoor. Het is 4 jaar of 140.000 kilometer. Ik zou overigens nog kunnen verlengen maar hoe fijn de auto ook is dan toch maar iets kleiners en duurder maar wel zuiniger en meer bereik en sneller laden. En dat is me ook wat waard.blijf het toch apart vinden dat je auto er zo snel uit moet.. maar goed je leasemij zal er wel goed over nagedacht hebben
En vergeet niet de 'new car scent', veel plezier met je nieuwe auto!Nee hoor. Het is 4 jaar of 140.000 kilometer. Ik zou overigens nog kunnen verlengen maar hoe fijn de auto ook is dan toch maar iets kleiners en duurder maar wel zuiniger en meer bereik en sneller laden. En dat is me ook wat waard.
Precies volgens de statistieken. Mooi rood is niet lelijk.Nog 4 weken en ik mag kiezen. Tenzij de leaselijst financiële verrassingen bevat wordt het naar alle waarschijnlijkheid een rode Tesla 3 LR, de rode kleur is tegemoetkoming aan mijn vrouw. Heb ook niet proefgereden in een Renault of wat dan ook.
Dan naar hopen dat de laadsnelheid niet beperkt gaat worden en dat het niet te druk wordt aan de SuC's.
En natuurlijk is een ICE sneller richting Italië maar dan maar minder vaak gaan en langer blijven.
Ik denk dat de leasemaatschappij nu weet waar ze aan toe zijn en niet kan overzien wat de restwaarde over een jaar is.Nee hoor. Het is 4 jaar of 140.000 kilometer. Ik zou overigens nog kunnen verlengen maar hoe fijn de auto ook is dan toch maar iets kleiners en duurder maar wel zuiniger en meer bereik en sneller laden. En dat is me ook wat waard.
Ik zou juist vaker gaan met een auto die zo lekker rijdEn natuurlijk is een ICE sneller richting Italië maar dan maar minder vaak gaan en langer blijven.
Mooi, het blijft dan toch elektrisch.Nog 4 weken en ik mag kiezen. Tenzij de leaselijst financiële verrassingen bevat wordt het naar alle waarschijnlijkheid een rode Tesla 3 LR, de rode kleur is tegemoetkoming aan mijn vrouw. Heb ook niet proefgereden in een Renault of wat dan ook.
Dan naar hopen dat de laadsnelheid niet beperkt gaat worden en dat het niet te druk wordt aan de SuC's.
En natuurlijk is een ICE sneller richting Italië maar dan maar minder vaak gaan en langer blijven.
Je bent altijd welkom. Het was een hele ervaring, bijna 11 mensen aanwezig bij de notaris.Mooi, het blijft dan toch elektrisch.
Ook geruststellend dat iemand die al 4 jaar elektrisch rijdt(en een Tesla) dat blijft doen. Zeker, wanneer je dat niet hoeft te doen(auto veel zaak).In Italië is het toch ook meer een uitdaging, wederom mooi(dat je daar voldoende vertrouwen/ervaring in hebt) en misschien moet ik mij(als het weer kan) daar toch een keer aan wagen.
Verder ben ik voornemens een ook een huis te kopen in Italië. Dan is, wanneer wij vaker daar heen gaan, elektrisch reizen wel zo fijn qua uitstoot. Mogelijk zal ik je nog een keer om wat tips vragen aangaande de huizenjacht(als je dit niet erg vindt natuurlijk).
Nee. Half maart gaat de portal open. Te vroeg voor de MY maar de M3 heb ik zeker nog niet afgeschreven. Ook nog niet proefgereden in een ICE. Hou toch wel van mijn MSje. Mss straks minder vaak naar Italië en er langer blijven. Enfin, luxeprobleem.
Ik heb geen keuze, het was en blijft Leaseplan. Wel leuk zo'n aanbieding overigens!Volgensmij heeft Mistergreen een deal, nu een MY bestellen en in de tussentijd een M3 rijden.
YOLO?Zo, ik mag kiezen. Het wordt een Tesla. Er zijn wel plug-in hybrides maar een IONIQ of een Prius gaat hem niet worden en een Volvo is mooi maar 500 euro per maand met daarop nog de buitenlandse tankkosten is geld verbranden.
We dachten in eerste instantie aan een M3 LR rood maar ik ben toch aan het twijfelen.
De M3 SR+ wit kost me slechts 157 per maand netto en met EAP 231 euro per maand
De M3 LR wit kaal 309
De M3 LR blauw kaal 331
De M3 LR rood kaal 352
De SR+ lacht me aan maar het bereik is gewoon te mager, vooral bij road trips. Ik las dat 291 kilometer het maximale is. Kan ik net zo goed mijn MS nog een jaar doorrijden.
Dus waarschijnlijk dan de witte LR. Hoewel de kleur rood me toe lacht vind ik het te duur: 48 maanden keer 43 euro is 2.064 euro lifetime. Besteed ik liever aan iets anders.
Iemand nog tips?
De Volvo van 500?YOLO?