Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
ik zeg ook niet dat de spullen van Abstract ocean slecht zijn, integendeel
maar het duurt wel lang en kan kostbaar zijn om spullen uit de USA over te laten komen
Het kostte inderdaad best veel tijd om alles over te laten komen via hun. Maar ik vind persoonlijk dat het teveel geld scheelt tov hier in NL bestellen. Ze geven bewust alles een lage waardering bij de douane waardoor je vrijwel geen invoerkosten hoeft te betalen. Alleen bij 1 dure bestelling (>€150,-) moest ik dat doen.
 
Het kostte inderdaad best veel tijd om alles over te laten komen via hun. Maar ik vind persoonlijk dat het teveel geld scheelt tov hier in NL bestellen. Ze geven bewust alles een lage waardering bij de douane waardoor je vrijwel geen invoerkosten hoeft te betalen. Alleen bij 1 dure bestelling (>€150,-) moest ik dat doen.

Precies dit. Enige nadeel is even wachten, maar geen invoerrechten enzo. Prima website. Net ook de lichtjes voor trunk en deuren besteld.
 
Putdeksels eraf, wheel cap kit voor M3 erop. DEA36295-2603-4A56-83A9-1C09E2280424.jpeg
 

Heeft iemand nog ergens zwarte center caps kunnen koppen? Ik ben overal op internet aan het zoeken, de buitenste diameter is 58mm maar kan nergens de diameter van de binnenkant vinden. :(
 
Het kostte inderdaad best veel tijd om alles over te laten komen via hun. Maar ik vind persoonlijk dat het teveel geld scheelt tov hier in NL bestellen. Ze geven bewust alles een lage waardering bij de douane waardoor je vrijwel geen invoerkosten hoeft te betalen. Alleen bij 1 dure bestelling (>€150,-) moest ik dat doen.
Dan heb je mazzel gehad.
Als de waarde van de spullen INCLUSIEF verzendkosten boven de €45,- uit komt. Dan moet je invoerrechten, BTW en inklaringskosten betalen.
 
Putdeksels eraf, wheel cap kit voor M3 erop.View attachment 398445
Nou bij mij de tweede er al af. Vanaf fabriek of vanaf transport er niet goed opgezet geweest. En ik had totaal geen gekke dingen gedaan.....ten minste als je 200 km voor 4 seconden op de A50 na Epe richting Apeldoorn normaal vindt, ha,ha, ha. Ik betwijfel echter dat ik beide wheelcaps daar heb verloren.
 
Dan heb je mazzel gehad.
Als de waarde van de spullen INCLUSIEF verzendkosten boven de €45,- uit komt. Dan moet je invoerrechten, BTW en inklaringskosten betalen.
Klopt helemaal, maar wat is de reden dat jullie alle prijzen excl. btw vermelden, Artikel 38 van de Wet op de Omzetbelasting 1968 is hier heel duidelijk in?

Telkens trap ik in de prijsstelling!
 
  • Like
Reactions: ScoopT and Stefan3