Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
De Tesla Model 3 heb ik nog niet maar paar weken terug wel alvast wat accessoires gekocht en de TWC + verdeelkast aangesloten. :p Ben goed voorbereid denk ik zo. :D

KNsNSjc.jpg


wCJdYXN.jpg


Laat de Tesla nu maar komen! Hopelijk volgende week of week daarna.
 
  • Like
Reactions: Roland_P3D
Als ik de prijzen zo zie kun je toch beter voor de all-weather van Tesla zelf gaan? Die kosten 150 euro en hebben ook verhoogde randen. Niet extreem hoog zoals die op amazon maar toch. Lijkt me genoeg en zien er best mooi uit + Tesla branding erop als je dat belangrijk vind. :)
 
Als ik de prijzen zo zie kun je toch beter voor de all-weather van Tesla zelf gaan? Die kosten 150 euro en hebben ook verhoogde randen. Niet extreem hoog zoals die op amazon maar toch. Lijkt me genoeg en zien er best mooi uit + Tesla branding erop als je dat belangrijk vind. :)
Ik vond het er ook over en ik heb zelden vuile voeten als ik in mijn auto stap. Dan maar voor Luxe velours matten gegaan van Just Carpets. Kleine 100 euro inclusief de frunk mat. Zijn echt van hele goede dikke kwaliteit. Je kan ook voor de gewone velours gaan maar dan zijn ze een stuk dunner maar bespaar je 25 euro.
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
https://www.amazon.de/RUIYA-Fußmatt...2P/ref=olp_product_details?_encoding=UTF8&me=

Iemand misschien ervaring met deze automat?
Het is de enige die ik kan vinden met verhoogde randen.
Ben ook al even aan het zoeken naar matten. Die maxpiders leken voor mij de enige optie, maar die jij nu hebt gevonden lijken me ook wel wat. Alleen nog geen enkele review van te vinden... Reden dat ik ook voor dit type zou kiezen is dat de voetsteun voor je linkervoet ook mee is opgenomen. Anderen hebben dat niet en net daar heb je na verloop van tijd wel het vuilste plekje van de auto....
 
  • Disagree
Reactions: Rickyuu

(Skippen naar 0:45)
Dat is de reden waarom ik liever een verhoogde randen wil. Misschien komt ook omdat ik bijna nooit interieur stofzuigt.

Dat is wel minder inderdaad maar ze worden daar dan ook wel verkeerd gebruikt (bovenop andere matten). Hierdoor bewegen/schuiven ze veel en komt het vuil dus ook sneller erlangs te liggen. Maar het zou sowieso beter moeten zijn als de rand nog wat hoger is als je echt veel vuil in je auto krijgt. Ligt er dus aan hoe vuil je auto normaal wordt of je dit echt nodig hebt. ;)
 
Dat is wel minder inderdaad maar ze worden daar dan ook wel verkeerd gebruikt (bovenop andere matten). Hierdoor bewegen/schuiven ze veel en komt het vuil dus ook sneller erlangs te liggen. Maar het zou sowieso beter moeten zijn als de rand nog wat hoger is als je echt veel vuil in je auto krijgt. Ligt er dus aan hoe vuil je auto normaal wordt of je dit echt nodig hebt. ;)

Of voor de drukke/luie mensen zoals ik die de auto bijna nooit stofzuig. :D
Uithalen, spoelen met water, laten drogen en weer terug leggen, zo goed als nieuw.

Als ik een aflever afspraak heb voor mijn M3, bestel ik die van Amazon.de.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Firehuntah