Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Een SSD is in vergelijk met een SD (ook de endurance versies) iets robuuster en sneller. Dit komt doordat een SSD simpelweg meer ruimte (fysiek) heeft om alle techniek en logica kwijt te kunnen. De SD is een compacter geheel (wat een voordeel kan zijn in kleine ruimtes). De SSD zal in theorie langer mee gaan dan een SD en zal ook sneller zijn. Vanaf een SSD kan je een PC runnen, een SD is daar niet geschikt voor, die zal meer gericht zijn op het opslaan van data en niet zozeer een continue I/O stroom. Als ik kijk naar de prijzen van een 120/128GB SSD tegenover een SD Endurance (een SSD vind je zelfs al voor 21 euro), dan liggen die in dezelfde range. Mijn keuze gaat dan toch uit naar een SSD met USB 3 aansluiting. Maar een SD zal waarschijnlijk ook gewoon werken in de Tesla (zelf geen ervaring mee) :)
 
Ik heb de charging pad aangeschaft bij Taptes voor $40. Ziet er degelijk uit, netjes verpakt en werkt perfect. Alleen heb ik het nog niet voor elkaar gekregen om beide kanten van de pad werkend te krijgen incl TeslaCam. Dit omdat de Tesla software steeds een van de USB poorten uitzet. Wat ik heb begrepen, is dit op te lossen door USB kabels te gebruiken waar alleen de power wordt doorgezet i.p.v. van data + power of door gebruik te maken van een USB hub.

Hoi, Ik heb die charge pad van Taptes ook besteld en ontvangen via Amazon. Kreeg ook een mailtje dat dit probleem bekend is en dat ze daarom 2 speciale splitters mee hadden gezonden. Als de charger niet (goed) zou werken in de Tesla moet je thuis proberen via een normale usb port (in je PC oid) of beide zijden wel werken, is dat het geval dan in de auto de meegeleverde splitters gebruiken. De dunne kabel van de splitter is dan voor de Taptes aansluiting en de dikke kabel van de splitter blijft dan vrij en over voor muziek/dashcam. Vlgs hen zou het probleem dan verholpen moeten zijn. Als je die kabeltjes niet hebt gekregen dan zou ik even een mail sturen naar Taptes customer support. Ik wacht zelf helaas nog op de bevestiging van mn bestelling dus kan nog niets proberen
 
Niet direct Tesla gerelateerd maar deze moet gewoon altijd in mijn auto's zitten o_O: Sticker Webshop – Stickerdump

Iets te hoog tokkiegehalte voor mijn smaak.

Ik heb nu geleverd gekregen:
- JedaPad (getjeda zelf)
- 4 gasveren (struts) incl veertje voor silent close (ebay)
- Tesla Aerowheels removal set (van Tesla zelf)

Nog te doen:
- Verlichting rondom leds
- Goed passende organiser vinden
- ssd voor sentrymode

Ik twijfel over de wrap van het middenconsole en de beeldbeschermer.
 
Ik heb tot nu toe een organizer middenconsole, stickers voor deur openen en cup holders.

Ben nog wel op zoek naar aero wheel cap kit. Welke kunnen jullie aanraden? Ik zie ze op verschillende websites tegen verschillende tarieven, zoals Amazon, Tesla-shop, Tesland en Aliexpress
 
Pff het lukt me echt niet om in de Tesla Shop te bestellen. Net nogmaals geprobeerd met andere cc. Krijg nu andere foutmelding ('invalid request').

takemymoney.jpg
 
Ik heb tot nu toe een organizer middenconsole, stickers voor deur openen en cup holders.

Ben nog wel op zoek naar aero wheel cap kit. Welke kunnen jullie aanraden? Ik zie ze op verschillende websites tegen verschillende tarieven, zoals Amazon, Tesla-shop, Tesland en Aliexpress

Ik had de kit op Amazon besteld maar kwam gewoon uit China. Was maar 15 euro ofzo en niets mis mee.
 
Ik heb hem wel besteld, maar moet nog geplaatst worden. Ik heb begrepen dat het vooral gaat om de vette vingers en schitteringen tegen te gaan

Dat was voor mij de reden om idd een schermbeveiliging (mat tegen schittering) er op te (laten) zetten. Nu een paar maanden later ben ik toch aan het twijfelen om hem er weer af te halen. Je ziet nl. nog steeds vingerafdrukken en nu met de laagstaande zon schittert het scherm nog steeds zodanig dat ik de kaart niet kan lezen. Kortom, volgens mij biedt het weinig meerwaarde.