Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Niet echt laatst gekocht, want had het al, een Usb stick nu dus als Fat32 geformatteerd tbv Dashcam opslag en dan weer via een Usb-OTG kabeltje direct op je mobiel of tablet afspelen.... boys with toys ! :cool:

TeslaCam Dashcam Usb-OTG.jpg
 
  • Informative
Reactions: FrankNL
Niet echt laatst gekocht, want had het al, een Usb stick nu dus als Fat32 geformatteerd tbv Dashcam opslag en dan weer via een Usb-OTG kabeltje direct op je mobiel of tablet afspelen.... boys with toys ! :cool:

View attachment 378091
Smart.
Maar het zou toch makkelijker zijn als de Tesla engineers het zo programmeren dat je het via de Tesla App te bekijken is? En als ze bang zijn voor hoog datagebruik dan in ieder geval als je in de auto zit.
 
  • Like
Reactions: MusQueTear
Niet echt laatst gekocht, want had het al, een Usb stick nu dus als Fat32 geformatteerd tbv Dashcam opslag en dan weer via een Usb-OTG kabeltje direct op je mobiel of tablet afspelen.... boys with toys ! :cool:

View attachment 378091

Leuk!
Zou zo’n kabeltje (met lightning uiteraard) ook op een iPhone werken en zo ja heb je dan een speciale app ervoor nodig of zie je de USB stick dan verschijnen in de standaard bestanden app?
 
Misschien heb ik makkelijk praten, woon midden op de Veluwe. Tijd is altijd een issue, maar maak wel tijd ervoor;) . Is zo'n SeaSucker niets voor je? Lijkt mij ideaal, hoeft die natte fiets helemaal de auto niet in...

De Veluwe is erg mooi, maar echt uitdagend zijn de MTB trails daar niet. Ik ga bv ook graag naar de Utrechtse heuvelrug en de Ardennen voor enduro-achtige trails en dan is je fiets achterin de bak gooien echt heel gemakkelijk.

Een fietsendrager of zo'n seasucker is sowieso een no-no voor mij. 1 keer m'n MTB op de fietsendrager van een kennis gehad en na 20 km lag ' ie op de A50 met de helft van het stuur afgeschraapt op het wegdek.
Sowieso is dat slecht voor je aerodynamica en dus verbruik, je fiets past perfect in de kofferbak en is veel beter beschermd. Je moet gewoon een goede mat hebben :D

Dit is dan wel weer een grappig filmpje
 
De Veluwe is erg mooi, maar echt uitdagend zijn de MTB trails daar niet. Ik ga bv ook graag naar de Utrechtse heuvelrug en de Ardennen voor enduro-achtige trails en dan is je fiets achterin de bak gooien echt heel gemakkelijk.

Een fietsendrager of zo'n seasucker is sowieso een no-no voor mij. 1 keer m'n MTB op de fietsendrager van een kennis gehad en na 20 km lag ' ie op de A50 met de helft van het stuur afgeschraapt op het wegdek.
Sowieso is dat slecht voor je aerodynamica en dus verbruik, je fiets past perfect in de kofferbak en is veel beter beschermd. Je moet gewoon een goede mat hebben :D

Dit is dan wel weer een grappig filmpje
Nou Jooop dan delen wij meer dan alleen de naam (is overigens een samentrekking van mijn 2 voornamen) namelijk het MTB'en. Hier in Twente hebben wij prachtige tracks. Ik zoek nog een goede fietsendrager voor op de Model 3. Liefst tzt op eventuele trekhaak.
 
Nou Jooop dan delen wij meer dan alleen de naam (is overigens een samentrekking van mijn 2 voornamen) namelijk het MTB'en. Hier in Twente hebben wij prachtige tracks. Ik zoek nog een goede fietsendrager voor op de Model 3. Liefst tzt op eventuele trekhaak.
Haha toch een lang verloren broer gevonden dus :D
De routes in Twente ken ik nog niet. Toch een beetje ver vanuit hier. Maar nu het rijden elektrisch gaat is dat zo'n bezwaar niet meer!
 
De Veluwe is erg mooi, maar echt uitdagend zijn de MTB trails daar niet. Ik ga bv ook graag naar de Utrechtse heuvelrug en de Ardennen voor enduro-achtige trails en dan is je fiets achterin de bak gooien echt heel gemakkelijk.

Een fietsendrager of zo'n seasucker is sowieso een no-no voor mij. 1 keer m'n MTB op de fietsendrager van een kennis gehad en na 20 km lag ' ie op de A50 met de helft van het stuur afgeschraapt op het wegdek.
Sowieso is dat slecht voor je aerodynamica en dus verbruik, je fiets past perfect in de kofferbak en is veel beter beschermd. Je moet gewoon een goede mat hebben :D

Dit is dan wel weer een grappig filmpje
Je moet het een beetje kennen. Er zijn weinig uitgepijlde routes hier idd. Maar níet uitdagend, dat ben ik niet met je eens. Ik rij veel(ook in het buitenland, ook transalp's per mtb)en ken hier heel wat(meestens) zeer rustige(ik ben allergisch voor drukte) pareltjes; op Het Kroondomein, Hoogsoeren en Nationaal Park Veluwe zoom). Pas op voor al teveel vooroordelen, daar ontmoeten we er al voldoende van als het over onze ev's gaat, toch?;)
Het laat onverlet dat een goede bescherming tegen al teveel viezigheid in je auto zeker welkom is. Zo'n mat lijkt mij handig
Leuk dat hier ook fietsers zijn op een autoforum!
 
Je moet het een beetje kennen. Er zijn weinig uitgepijlde routes hier idd. Maar níet uitdagend, dat ben ik niet met je eens. Ik rij veel(ook in het buitenland, ook transalp's per mtb)en ken hier heel wat(meestens) zeer rustige(ik ben allergisch voor drukte) pareltjes; op Het Kroondomein, Hoogsoeren en Nationaal Park Veluwe zoom). Pas op voor al teveel vooroordelen, daar ontmoeten we er al voldoende van als het over onze ev's gaat, toch?;)
Het laat onverlet dat een goede bescherming tegen al teveel viezigheid in je auto zeker welkom is. Zo'n mat lijkt mij handig
Leuk dat hier ook fietsers zijn op een autoforum!
Als je info hebt over leuke routes daar mag je ze via een bericht sturen uiteraard!
 
Ik ben van plan de Nomad Wireless Charger te kopen. Nu zie ik op de site dat ik ook kan kiezen voor shipping middels FedEx (VAT & Duties paid). Dit kost 25 dollar meer, maar zou goedkoper zijn dan zelf de inklaring/BTW te betalen (€24 á 21% + €12 inklaring)

Klopt dit? Is er nog een Europese site waar ik de charger kan bestellen?
 
  • Like
Reactions: Jooop