Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben van plan de Nomad Wireless Charger te kopen. Nu zie ik op de site dat ik ook kan kiezen voor shipping middels FedEx (VAT & Duties paid). Dit kost 25 dollar meer, maar zou goedkoper zijn dan zelf de inklaring/BTW te betalen (€24 á 21% + €12 inklaring)

Klopt dit?

Yups, precies zoals ik ook heb gedaan. Ook fijn dat je alles op 1 rekening hebt.
 
Leuk!
Zou zo’n kabeltje (met lightning uiteraard) ook op een iPhone werken en zo ja heb je dan een speciale app ervoor nodig of zie je de USB stick dan verschijnen in de standaard bestanden app?

Googelen leert mij dat iPhone niet ondersteund wordt. Bij mij op Android tablet en telefoon krijg je na aansluiten meteen een melding en kun je hem als nieuw aangesloten device aanklikken. TeslaCam directory kiezen en de 1 minuut grote .mp4 filmpjes verschijnen. Verder ook apart in de filemanager zichtbaar als Usb-device. Op een Windows en Ubuntu pc hier gaat het identiek als Usb device in je filemanager etc etc. Geen aparte app nodig dus.
 
  • Informative
Reactions: Merijn

Dank voor jouw reactie

Fijn om te vernemen dat Xpel eraan komt, ik heb nog een 2-tal maanden
Wat betreft de Screen Protector, ik zou graag een H9 HD Clear protector willen, wat ik daarover lees, levensduur veel langer, krasgevoeligheid NUL, geen vingers en eenvoudig met doekje af te nemen. Prijs aanzienlijk duurder maar heb ik er graag voor over.
 
Heb het in de Tesla Store in Amerika besteld. Is vandaag bij Vykingship geleverd en dan kan ik het laten doorsturen naar België. Andere opties zijn eBay of third-party setjes.

Het is echt belachelijk wat ze op ebay vragen voor 4 plastic kapjes voor de model 3.
Ik ga straks wel even met de schuifmaat meten en dan met die maat wat blinde plaatjes kopen die erin passen, evt daarna voorzien van een Tesla logo sticker.
 
  • Like
Reactions: Jooop
Oke nou als je wel een schuifmaat hebt..... :)
Sorry, mijn vader is de klusser in de familie. Dit is het beste wat ik voor je kan doen.


20190219_223629.jpg 20190219_223641.jpg
Kan je online de afmetingen niet ergens vinden?
 
  • Informative
Reactions: Basvdpoel