Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
IMG_7893.JPG
 
Ik ben mij aan het oriënteren op een wireless charger voor mijn iPhone XS en kom uit bij de merken Normad en Jeda. Volgens mij moet ik deze laten importeren uit de USA.
Vraag 1: Hoe is de ervaring met welke merk?
Vraag 2: Hoeveel tij moet ik aanhouden met vanaf moment bestellen tot in huis?
Vraag 3: Deze merken zij vrij prijzig. Wie heeft goede ervaring met een alternatief en voor welke prijs?
 
Ik ben mij aan het oriënteren op een wireless charger voor mijn iPhone XS en kom uit bij de merken Normad en Jeda. Volgens mij moet ik deze laten importeren uit de USA.
Vraag 1: Hoe is de ervaring met welke merk?
Vraag 2: Hoeveel tij moet ik aanhouden met vanaf moment bestellen tot in huis?
Vraag 3: Deze merken zij vrij prijzig. Wie heeft goede ervaring met een alternatief en voor welke prijs?
Je kan die bij Tesland kopen aan 65 euro als ik het goed voor heb.
 
Ik ben mij aan het oriënteren op een wireless charger voor mijn iPhone XS en kom uit bij de merken Normad en Jeda. Volgens mij moet ik deze laten importeren uit de USA.
Vraag 1: Hoe is de ervaring met welke merk?
Vraag 2: Hoeveel tij moet ik aanhouden met vanaf moment bestellen tot in huis?
Vraag 3: Deze merken zij vrij prijzig. Wie heeft goede ervaring met een alternatief en voor welke prijs?
  1. De Jeda wordt als beste charger bestempeld op dit moment. Is de enige charger waarbij je je telefoon ook horizontaal kan opladen.

  2. De nieuwe versie van Jeda wordt pas sinds vorige week verstuurd. Er is een flinke lijst met bestellingen die ze aan het weg werken zijn. Mijn bestelling is inmiddels verstuurd.

  3. Goedkopere versie is de Taptes charger (is namaak van de Nomad). Voor 50 dollar wordt deze kostenloos naar Europa gestuurd als je kiest voor de standaard verzending. Hier is een apart draadje voor : Taptes new wireless charging pad

    Deze charger heeft als nadeel wat heen-en-weer te schuiven maar dat kan je oplossen door de meegeleverde dubbelzijdige tape te gebruiken. Het voordeel is dat je deze charger ook bij Tesland kan aanschaffen.
 
  • Like
Reactions: Bertnu
Laat je m deep wrappen? Of alleen de buitenkant? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het er uit ziet als de deurstijlen aan de binnenkant niet gedaan worden. Ik twijfel nog een beetje namelijk. Als je ook de deurstijlen etc mee laat doen moeten de deuren en de trunk/frunk er af, en scheelt een heleboel geld...

Geen deep wrap, alleen de zichtbare delen. Deep wrap kost per deur iets van € 400,- extra..mwah, niet mijn ding!
 

Update dd 22-03-2019:
De Alibaba center caps zijn binnen en passen. Caps en covers voor € 10,- :cool::cool::cool:
Ze zijn nu chrome en ik twijfel of ik ze ga spuiten of wrappen. Aangezien ik geen chrome delete op de auto heb of ga doen rijd ik voorlopig even zo rond:
Cap.jpg
CapDetail.jpg