Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had toch een keer gemeld dat ik veren had gekocht voor de trunk. Een maandje er op gehad tot van de week. Het klipje van een van de veren wat er voor moet zorgen dat de kom van de veer netjes over de bal van de trunk moet blijven zitten werkt niet goed meer. Met als gevolg dat de veer tijdens het openen of dicht doen van de achterklep met een klap krachtig los schiet. Gelukkig ben ik altijd voorzichtig geweest omdat de klep ook niet netjes uitgelijnd staat en dat daardoor de veren tegen het afdichtingsrubber aankomen. Omdat ik voorzichtig ben geweest heb ik geen verdere schade dan wat slijtplekjes op het afdichtingsrubber opgelopen.
Bij gevolg heb ik nu weer de originele veren erop geplaatst. Binnenkort een nieuw klipje op de veer zetten en dan in de verkoop doen. Want het openen moet nu wel handmatig, maar het sluiten van de klep is wel degelijk een stuk makkelijker met de originele veren. En vervolgens maar bedenken of ik een automatisch open en sluitsysteem met voetsensor wil gaan overwegen.
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: MusQueTear
Nice, waar heb je ze besteld en welke maat banden krijg je achter?

Ga je de normale 20 inch gebruiken als winterset?

Thanks. Breedset, dus 275 achter. Bij de WheelClinic besteld (levertijd richting 2 weken, terwijl de site stelt '20 op voorraad', maar kennelijk bij iemand anders).
De OEM velgen/banden komen binnen afzienbare tijd hier op het forum in het aangeboden draadje. Met mijn AMG had ik winterbanden die meer sleten van de niet meer bestaande winters hier in NL dan iets anders. Met de 4-wiel drive van de M3 ga ik het maar eens zonder winterbanden proberen. Ik was niet van plan de alpen op te zoeken in de winter, dus die regels krijg ik er niet bij.
 
  • Like
Reactions: DeHakkelaar
A8507F5C-81A6-467D-8BF7-5EE02C66CD9F.jpeg
78F74FF7-EBD1-49AE-B51E-79960A58A2E8.jpeg
164775E0-A0FA-4A26-B18E-C034DEC60080.jpeg
DE6C7DE1-B408-4618-AA36-943BDB93BD7F.jpeg


Gekocht bij JustCarpets
 
  • Funny
Reactions: Bas.
Yep, gelukkig zit ik er zelf niet zo dicht op te koekeloeren :). Heb al meerdere mensen in de auto gehad, die wel op details letten, maar die is het niet opgevallen.

De knifeless tape "pakte" het vinyl niet, toen ging het mis :confused:. Maar ik kan in de herkansing, er zat nog een extra exemplaar vinyl in de verpakking. Weet echter nog niet of ik het risico al wil nemen.