Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Eigenlijk wel een tegenvaller. De banden en velgen zijn volgens mijn allesbepalend.

Idd, beetje off-topic hier maar:
Krijg de M3 eind deze maand als alles volgens hun planning loopt, wel enorm veel al ingelezen om ook het nodige voor te bereiden. Wat ik eruit haal ik dat er ook veel geluid vanuit de zijramen komt, heb daar alleen geen verbetering over kunnen vinden.
Wel teleurstellend dat Tesla op zoiets heeft bespaard... Maarja, ook Tesla leert ervan. Gelukkig zou ik wel de verbeterde stoelen moeten hebben (en misschien stilletjes nog wat verbeteringen).
 
Ik ben op zoek naar een kaarthouder voor de model 3 toegangspas, bij voorkeur aan een sleutelhanger. Ik kan weinig online vinden, heeft één van jullie misschien een suggestie?
NB: ik heb er een besteld bij taptes, maar die is na 2 maanden nog niet geleverd en email support gaat trager dan Tesla zelf, dus dat lijkt geen optie.
Zag een mooie bij Tesland. NL die ga ik binnenkort ook kopen.
 
  • Love
Reactions: Herbie65
Had deze al wel eerder gekocht maar nu pas tijd om ze erop te plaatsen.

Wood Vinyl voor center console aangezien ik de houten strip in de Model 3 zelf ook wel mooi vind. :) Past best goed bij elkaar zo, zelfde kleur. Alleen de vinyl zelf is niet echt netjes gesneden en komt niet volledig tot de hoeken maar vind het er toch best mooi uit zien. In ieder geval geen vingervlekken meer.

Px13vzO.jpg


1eSZAfo.jpg


En nog een screenprotector geplaatst op het scherm. Bijna niet zichtbaar en de randen zijn netjes afgerond dus voel je ook bijna niet zitten. Scherm reageert exact hetzelfde als zonder screenprotector. Gewoon voor het geval er ooit iets tegenop komt en om krassen te voorkomen. Kost het me tenminste geen nieuw scherm. ;)

2YAWf1o.jpg


Over een paar dagen nog iets, moet ik eerst nog even binnen krijgen. :)

Ik zou heel graag willen weten waar ik deze wraps kan kopen.
Ziet er erg mooi uit.

Bvd
 
  • Like
Reactions: Hans_TM3
Vraagje, ik zoek eigenlijk voor mijn telefoon een vervanver van het huidige "matje" dat bovenop ligt, maar dan met een deler in het midden, zodat mijn telefoon wat minder schuift bij het betere bochtenwerk. Meeste draadloze vervangers hebben dit wel, alleen mijn huidige telefoon ondersteunt dit niet, dus ik heb eigenlijk alleen iets nodig wat het bovenste matje vervangt. (hoop dat dit een beetje duidelijk is).

Iemand zoiets gezien? Heb al een beetje bij aliexpress zitten te neuzen, maar niet kunnen vinden.
 
Vraagje, ik zoek eigenlijk voor mijn telefoon een vervanver van het huidige "matje" dat bovenop ligt, maar dan met een deler in het midden, zodat mijn telefoon wat minder schuift bij het betere bochtenwerk. Meeste draadloze vervangers hebben dit wel, alleen mijn huidige telefoon ondersteunt dit niet, dus ik heb eigenlijk alleen iets nodig wat het bovenste matje vervangt. (hoop dat dit een beetje duidelijk is).

Iemand zoiets gezien? Heb al een beetje bij aliexpress zitten te neuzen, maar niet kunnen vinden.

Je kunt alvast het draadloze laadmatje aanschaffen zodat je er in de toekomst extra plezier van hebt :). Heb er zelf eentje aangeschaft en ben er uitermate tevreden mee/over. En voor die 2 tientjes waarschijnlijk net zo duur als een matje zonder lader;

€ 23,13 26% Off | USB Port Wireless Charger Upgraded Interior Auto Accessory Car Mount Qi Dual Phones Charging Center Console For Tesla Model 3