Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Goed punt @Hannes85. Alleen missen meeste van die matjes (dacht ik) de mogelijkheid om dan alsnog "bedraad" te laden, waardoor ik mijn telefoon helemaal niet meer kan laden.

Dat klopt! Dan zou je de onderste rand moeten afsnijden. Hoewel ik juist wel gecharmeerd ben van de opstaande rand op de wireless mat want met de standaard mat kom ik zo slecht bij de Home knop :).

Andere oplossing; Heb je al gedacht aan een hoesje voor je telefoon die wireless Charging mogeijk maakt? Bijvoorbeeld deze (voor een oudere iPhone, uiteraad ook te krijgen voor Android toestellen);
€ 4,45 21% Off | Qi Wireless Charger Receiver Case For iPhone 7 7 Plus Ultra Slim Soft Mirror Back Cover Wireless Charging Cases For iPhone 6 6s
 
Zojuist bij de lokale bandenzaak de volgende 18 inch LM velgen besteld met Goodyear 4 seizoenenbanden.
tst_sil.jpg

T-sportline TST zilver.

Waarom deze? De Aero velgen vinden wij echt niet mooi en ik wil ook geen 19 inch velgen vanwege het rijcomfort. Ook maar met 4 seizoenen band genomen omdat wij dicht bij Duitsland wonen.

Zodra wij de Tesla krijgen rij ik meteen door naar de bandenzaak.
De originele velgen met covers en banden gaan dan in de verkoop (zonder TPMS).
 
Zojuist bij de lokale bandenzaak de volgende 18 inch LM velgen besteld met Goodyear 4 seizoenenbanden.
View attachment 430300
T-sportline TST zilver.

Waarom deze? De Aero velgen vinden wij echt niet mooi en ik wil ook geen 19 inch velgen vanwege het rijcomfort. Ook maar met 4 seizoenen band genomen omdat wij dicht bij Duitsland wonen.

Zodra wij de Tesla krijgen rij ik meteen door naar de bandenzaak.
De originele velgen met covers en banden gaan dan in de verkoop (zonder TPMS).
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik zou die originele velgen en banden lekker in elkaar laten zitten en nieuwe TPMS sensoren in de nieuwe set stoppen. Nu moet je de boel uit elkaar laten halen en je koper moet alsnog TPMS kopen en de boel weer laten monteren, balanceren enz. Much ado about nothing
 
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik zou die originele velgen en banden lekker in elkaar laten zitten en nieuwe TPMS sensoren in de nieuwe set stoppen. Nu moet je de boel uit elkaar laten halen en je koper moet alsnog TPMS kopen en de boel weer laten monteren, balanceren enz. Much ado about nothing
Ik was van plan om de banden en velgen los te verkopen. Ik verwacht dat er interesse is in de velgen waar men dan winterbanden oplegt.
 
  • Like
Reactions: DeHakkelaar
Ik was van plan om de banden en velgen los te verkopen. Ik verwacht dat er interesse is in de velgen waar men dan winterbanden oplegt.

Dat zelfde ben ik ook van plan.
In eerste instantie nu tot de winter de originele banden op de Aero's (zonder kappen) op rijden en dan daar winterbanden omleggen. En dan een nieuwe TST set aanschaffen (18" of 19" of 20" daar ben ik nog niet uit) en daar nieuwe zomerbanden op.
Anders blijf je aan het wisselen met banden op en af en TPMS in en uit etc.
 
Link naar Nederlandse prijs: Webshop Wheelclinic
Zelf importeren met BTW en invoer tax kwam ik ongeveer op dezelfde prijs uit..
Zijn geen goedkope velgen maar wel even licht als de originele velg zonder Aero deksel.

Ze zijn wel heel erg mooi :)

Ik had in eerste instantie de 19 sportvelgen van Tesla erop besteld maar nu (tijdelijk) toch voor standaard Aero gekozen.
Maar deze velgen zijn wel een stuk mooier dan degene die Tesla kan leveren (persoonlijke mening)

Als de prijs niets uitmaakt vind ik zelf importeren ook wel weer wat hebben....