Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb al 3 keer een setje gasveren gekocht voor de Frunk. 2x via Amazon US en 1x via AliExpres. Nu zijn alle 3 setjes onbruikbaar. Ik krijg ze met geen mogelijkheid dicht gedrukt. Nu kan dit natuurlijk defect raken door de luchtdruk in het vliegtuig, of het is gewoon domme pech. Wel heb ik mijn geld terug gekregen van deze bestellingen.

Maar nu de vragen: Waar hebben jullie de gasveren voor de Frunk besteld?
Hebben jullie geen negatieve ervaringen met Frunk veren uit het buiteland?


Ik zie Tesland veel voorbij komen, maar hier bestel ik liever niet. Een site met een hoge prijs & typefouten op de website ontloop ik liever.
Frunk auto open en easy close kit
 
Ik heb al 3 keer een setje gasveren gekocht voor de Frunk. 2x via Amazon US en 1x via AliExpres. Nu zijn alle 3 setjes onbruikbaar. Ik krijg ze met geen mogelijkheid dicht gedrukt. Nu kan dit natuurlijk defect raken door de luchtdruk in het vliegtuig, of het is gewoon domme pech. Wel heb ik mijn geld terug gekregen van deze bestellingen.

Maar nu de vragen: Waar hebben jullie de gasveren voor de Frunk besteld?
Hebben jullie geen negatieve ervaringen met Frunk veren uit het buiteland?


Ik zie Tesland veel voorbij komen, maar hier bestel ik liever niet. Een site met een hoge prijs & typefouten op de website ontloop ik liever.
Frunk auto open en easy close kit
Ik heb een aantal zaken laten doen door Tesland, en ben er gewoon tevreden over. Ik denk ook dat ik de gasveren door hen ga laten plaatsen. Ik wil de kofferbak automatisch openen en sluiten, en ze komen over een tijdje ook met een auto close frunk
 
Nu ben je anders veel meer geld kwijt. Typefouten of niet ;)

Ik heb mijn geld terug gekregen van alle orders.

Ik heb een aantal zaken laten doen door Tesland, en ben er gewoon tevreden over. Ik denk ook dat ik de gasveren door hen ga laten plaatsen. Ik wil de kofferbak automatisch openen en sluiten, en ze komen over een tijdje ook met een auto close frunk

Misschien dat ik even wacht op de auto close frunk! Bedankt voor de info!
 
Ik heb al 3 keer een setje gasveren gekocht voor de Frunk. 2x via Amazon US en 1x via AliExpres. Nu zijn alle 3 setjes onbruikbaar. Ik krijg ze met geen mogelijkheid dicht gedrukt. Nu kan dit natuurlijk defect raken door de luchtdruk in het vliegtuig, of het is gewoon domme pech. Wel heb ik mijn geld terug gekregen van deze bestellingen.

Maar nu de vragen: Waar hebben jullie de gasveren voor de Frunk besteld?
Hebben jullie geen negatieve ervaringen met Frunk veren uit het buiteland?


Ik zie Tesland veel voorbij komen, maar hier bestel ik liever niet. Een site met een hoge prijs & typefouten op de website ontloop ik liever.
Frunk auto open en easy close kit

Ook prima shop (heb ze zelf).

Model 3: Frunk Automatic-open Set
 
Ik heb al 3 keer een setje gasveren gekocht voor de Frunk. 2x via Amazon US en 1x via AliExpres. Nu zijn alle 3 setjes onbruikbaar. Ik krijg ze met geen mogelijkheid dicht gedrukt. Nu kan dit natuurlijk defect raken door de luchtdruk in het vliegtuig, of het is gewoon domme pech. Wel heb ik mijn geld terug gekregen van deze bestellingen.

Maar nu de vragen: Waar hebben jullie de gasveren voor de Frunk besteld?
Hebben jullie geen negatieve ervaringen met Frunk veren uit het buiteland?


Ik zie Tesland veel voorbij komen, maar hier bestel ik liever niet. Een site met een hoge prijs & typefouten op de website ontloop ik liever.
Frunk auto open en easy close kit

Wat bedoel je precies met dicht gedrukt?
Heb je de gasdrukveren geïnstalleerd en ging de frunk niet dicht, of heb je geprobeerd ze met de hand dicht te drukken?
De gasdrukveren gaan met de hand erg zwaar (niet zonder risico :) ) en de eerste keer na lang niet gebruikt te zijn gaan ze nog zwaarder.
 
Wat bedoel je precies met dicht gedrukt?
Heb je de gasdrukveren geïnstalleerd en ging de frunk niet dicht, of heb je geprobeerd ze met de hand dicht te drukken?
De gasdrukveren gaan met de hand erg zwaar (niet zonder risico :) ) en de eerste keer na lang niet gebruikt te zijn gaan ze nog zwaarder.

En daarom ben ik zo blij met dit Forum! Eerste bestlling had ik inderdaad geinstalleerd, maar de frunk ging niet dicht. De 2de bestelling was van dezelfde leverancier als de eerste, deze heb ik alleen geprobeerd met de hand dicht te drukken, hier zat weer geen beweging in. Deze 2 setjes weggegooid en nieuwe besteld op AliExpress. Ook deze kreeg ik met de hand niet dicht, dus hierbij dacht ik weer een miskoop te hebben. Na jou opmerking bedacht ik pas dat de druk veel te groot was om met de hand dicht te drukken, dus toch maar even geinstalleerd. En inderdaad, deze zijn goed!

Wel heb ik mijn geld al terug gekregen van AliExpress, dus dat neigt nu een beetje naar fraude.. hmm


Niet geïnstalleerd... Denk ik ook.. als je ze niet hebt weggegooid.... ;) probeer ze eens uit

Ik stond op het punt om ze weg te gooien. Bedankt voor jullie comments!


Wat weer weer jammer is: ik had het nieuwe veertje per ongeluk weggegooid met bestelling 1 & 2. Dus als iemand er nog 1 heeft liggen of weet waar ik ze in NL kan kopen, dan hoor ik dit graag!
 
Als iedereen wisselt naar de winterset is het moment daar voor mij om de nieuwe zomerset te bestellen:

CE3336BF-B4A6-4059-B338-E752FCD6C379.jpeg
 
  • Funny
Reactions: stolkert
Misschien niet het draadje hiervoor maar...
Weet iemand een goed adres om mijn witte M3 van een glascoating te voorzien in de buurt van Middelharnis ?
Opticoat in Goes. Opticoat is een keramische coating (SiC), de overtreffende trap van een glascoating (Sio2). Niet de goedkoopste, maar Patrick is (één van) de beste.
 
  • Informative
Reactions: MoManTai
Heeft iemand ervaring met TPMS sensoren van Ali voor een Model 3 4 stuks voor 45,- euro plus invoer kosten?
US $48.0 |4 STUKS Auto TPMS Bandenspanning Monitor Sensor Systeem voor tesla Model 3 X S 2016 2017 2018 2019-in Bandenspanning alarm van Auto´s & Motoren op AliExpress - 11.11_Dubbel 11Vrijgezellendag
Zij wel erg goedkoop (in NL kosten ze ongeveer 160,- euro per 4) als ze werken zou dit wel een leuke optie zijn.

Je bent de eerste niet die het vraagt. Ik weet dat er gevallen zijn waarbij de sensor brak.

Voor ongeveer 160 euro heb je een fatsoenlijke budgetoplossing. Waarbij je ook iemand aan zijn oren kan trekken als het niet goed werkt.
 
  • Informative
Reactions: To3ornotto3?