Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Mooie velgen. Welke zijn dat?

Thx!

Advanti Racing Turba, 20 inch, 9J, ET35 (ook verkrijgbaar in ET40, maar optisch is het net wat mooier om ET35 te pakken vind ik).

Eigenlijk verrassend goedkoop (ik was net iets meer dan 600 euro kwijt voor 4 velgen), kwaliteit zou prima moeten zijn en het gewicht is vergelijkbaar met de originele 20” Performance wielen van Tesla. Deze is nipt zwaarder, maar aangezien het om 9J gaat ipv 8,5J zit dat met name in dat het een bredere velg is.

Banden heb ik 245/35/20 genomen: Pilot Sport 4S. Dat staat prima op een 9J. Afrol scheelt 1% en is uiteraard groter. Dus in theorie een hogere topsnelheid. ;) Dat is ruim binnen de norm van maximaal 2%, dus zal ook geen problemen moeten opleveren met alle veiligheidssystemen.
 
82545C28-A44A-4923-830E-50EFD490C16C.jpeg
Ik heb deze besteld en inmiddels geïnstalleerd. Past perfect. Heel fijn voor al die parkeerkaartjes die tegenwoordig overbodig zijn.

€ 12,14 50% Off | Auto Middenconsole Trash en Opslag Bin Accessoires Kit voor Tesla Model 3 Interieur
€ 12,14 50% Off | Auto Middenconsole Trash en Opslag Bin Accessoires Kit voor Tesla Model 3 Interieur
 
Zoek rubber vloermatten voor de model 3.
Graag beetje stroef, model dat goed op z’n plek blijft liggen en aan de zijkanten goed aansluit zodat ze de modder/sneeuw/viezigheid echt goed opvangen.

Wie heeft er matten die hier aan voldoen? En waar gekocht?
we hebben twee soorten rubbermat op voorraad, goedkopere versie zonder hoge randen en TPE-rubberversie(hetzelfde materiaal als originele Tesla-matten) met hoge randen. misschien een kijkje nemen in onze webshop?:)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: ERvee
Zoek rubber vloermatten voor de model 3.
Graag beetje stroef, model dat goed op z’n plek blijft liggen en aan de zijkanten goed aansluit zodat ze de modder/sneeuw/viezigheid echt goed opvangen.

Wie heeft er matten die hier aan voldoen? En waar gekocht?
De mooiste en beste matten zijn de MAXpider 3d matten.

O, ja. Bijna vergeten. Tesland is de distributeur voor Europa van deze matten
 
Zoek rubber vloermatten voor de model 3.
Graag beetje stroef, model dat goed op z’n plek blijft liggen en aan de zijkanten goed aansluit zodat ze de modder/sneeuw/viezigheid echt goed opvangen.

Wie heeft er matten die hier aan voldoen? En waar gekocht?

Ik heb onderstaande besteld en werden snel geleverd. Ik vind die rubber badkuipen die je onder in je auto legt persoonlijk niet mooi. Aan de matten zaten wel nog wat rubber giet randjes die ik heb weg geknipt. Bij aflevering ,zoals verwacht, moest ik nog invoerrechten betalen van €25.

Rubbermatten
 
Ik heb onderstaande besteld en werden snel geleverd. Ik vind die rubber badkuipen die je onder in je auto legt persoonlijk niet mooi. Aan de matten zaten wel nog wat rubber giet randjes die ik heb weg geknipt. Bij aflevering ,zoals verwacht, moest ik nog invoerrechten betalen van €25.

Rubbermatten
We hebben dezelfde matten (hoewel ik niet zeker weet wat voor rubber ze gebruiken) op voorraad: LINK.
We hebben het invoerrecht al voor je betaald en binnen 3 dagen heb je het geleverd, plus je hebt de 14 dagen bedenktijd.
Godzijdank zijn we eindelijk goedkoper en sneller dan AliExpress!

PS, we hebben ook de “3D” vloermatten volgende maand op voorraad, maar met een veel betere prijs.
 
  • Like
Reactions: JRY.
Als je met kinderen naar hockey/voetbal moet heb je ze echt nodig ;)
Ik ga met mijn zoontje en zijn ploegmaten 4 x per week naar de voetbaltraining en heb de matten niet nodig. Ze doen propere schoenen aan om te vertrekken en na het douchen houden ze hun slippers aan of terug de propere schoenen. Se voetbalschoenen poetsen ze ter plaatse en gaan in een plastiek zak terug in hun voetbaltas. Kwestie van opvoeding me dunkt.
 
Ik ga met mijn zoontje en zijn ploegmaten 4 x per week naar de voetbaltraining en heb de matten niet nodig. Ze doen propere schoenen aan om te vertrekken en na het douchen houden ze hun slippers aan of terug de propere schoenen. Se voetbalschoenen poetsen ze ter plaatse en gaan in een plastiek zak terug in hun voetbaltas. Kwestie van opvoeding me dunkt.

Herkenbaar. Zelfs op de wintersport blijft de auto in principe netjes. Of het moet toevallig dooien en dat je in de modder staat. Maar ook dat is bij thuiskomst in no time weer netjes.
 
Ik ga met mijn zoontje en zijn ploegmaten 4 x per week naar de voetbaltraining en heb de matten niet nodig. Ze doen propere schoenen aan om te vertrekken en na het douchen houden ze hun slippers aan of terug de propere schoenen. Se voetbalschoenen poetsen ze ter plaatse en gaan in een plastiek zak terug in hun voetbaltas. Kwestie van opvoeding me dunkt.
Met hockey douchen de meiden niet, kleden ook niet om, spelen op velden met zand en met regen en vaak parkeren verderop en door het gras baggeren heb ik ze echt wel nodig. Bij voetbal is dit idd anders, maar bij hockey dus niet.