Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Nog niet gekocht maar wel nodig, een set zwarte vloermatten. Tot mijn verrassing werd mijn 100D met crème interieur uitgeleverd met crème matten. Dat is wel erg snel vies.
Weet iemand een goed adres. Zag ze op de site van SeC Almere niet staan.

Ik heb ook op bovengenoemde site een paar zwarte matten gekocht. Best goedkoop, en ziet er in een crème interieur ook eigenlijk beter uit. Ik zou wel de matten met een dikkere rand kopen, anders kunnen ze een beetje omkrullen en dat ziet er lelijk uit.
 
141FBEC9-6B30-47DA-ACC0-85D97E459C55.jpeg
Referral velgen..
 
  • Like
Reactions: Steven
Ik maak hier bij sommige geen vrienden mee, maar ik heb mijn AP buddy ontvangen.
Even uitwijkje gemaakt naar de snelweg: Wat een verademing!

Dure grap voor 4 magneetjes en een stuk metaal in een rubber omhulsel, maar het werkt perfect!

Ik kan me goed voorstellen dat het prettig kan werken, maar pas alsjeblieft goed op. Er zijn inmiddels genoeg voorbeelden bekend van een moment van onoplettendheid die een prachtige auto stuk maken. Ik zou het heel jammer vinden als het in ons land ook voorkomt door zo'n "hulp".
 
  • Like
Reactions: Jelger
Ik maak hier bij sommige geen vrienden mee, maar ik heb mijn AP buddy ontvangen.
Even uitwijkje gemaakt naar de snelweg: Wat een verademing!

Dure grap voor 4 magneetjes en een stuk metaal in een rubber omhulsel, maar het werkt perfect!

Omdat ik het steeds actief melden aan het stuur met een handbeweging behoorlijk irritant vind heb ik gisteren een klein experiment gedaan. Ik vond namelijk een groot servet in mijn auto (ooit een keer gekregen na een diner ;) ). Die heb ik losjes opgerold en onder aan mijn stuur gebonden. Vervolgens heb ik het uiteinde tussen mijn been en de stoel gelegd. De handen heb ik natuurlijk tijdens het experiment netjes heel los aan het stuur gehouden om te kunnen ingrijpen. Het resultaat was dat ik op het rechte stuk snelweg geen melding meer kreeg en auto heel prima en eindeloos bleef rijden. In scherpe bochten werkt het natuurlijk niet omdat dan de stuurbeweging teveel belemmerd wordt. Inhalen daarentegen werkt wel weer prima. Voor de duidelijkheid: het was maar even een experiment waarbij ik de handen aan het stuur hield en elk moment het stuur vrij kon geven door mij been een beetje op te tillen. Conclusie voor mij was dat AP2 al heel goed in staat is om autonoom te rijden op de snelweg. Slechts om veiligheidsredenen wordt regelmatig het melden aan het stuurwiel door Tesla geëist. Dat is op zich jammer omdat het systeem zelf al tot heel veel in staat is. Ooit zal er wel een update komen waarbij we regelmatig gedurende een langere periode het stuur los kunnen laten. Tot die tijd zullen we ons regelmatig moeten melden helaas.

Daar heb ik mijn gratis servetje voor :) Maar zoals Olivier ook al opmerkt, blijf opletten! Ik zou de handen nog steeds aan het stuur houden. Een ongeluk zit in een klein hoekje.
 
Ik kan me goed voorstellen dat het prettig kan werken, maar pas alsjeblieft goed op. Er zijn inmiddels genoeg voorbeelden bekend van een moment van onoplettendheid die een prachtige auto stuk maken. Ik zou het heel jammer vinden als het in ons land ook voorkomt door zo'n "hulp".

Ik heb mijn handen (veelal) aan het stuur. Ik heb mijn hand normaliter rusten onder op het stuur of deels op mijn knie. AP detecteert mijn hand niet en blijft, met 21.9, om de 15 seconden vragen om bevestiging. Ik moet dan het stuur wiebelen. Ik heb soms het idee dat ik BA Baracus ben van The A-team. Die wiebelt ook altijd aan z'n stuur op een rechte weg. Misschien was de serie toch vooruitstrevender dan ik dacht en hebben ze gewoon AutoPilot aan!

Het is dus niet dat ik graag op de achterbank wil zitten boekje lezen dat ik AP buddy heb gekocht. Ik heb 'm gekocht omdat de auto mijn brave gedrag niet detecteert.