Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Het officiële zonnescherm voor de achterruit gekocht, prima ding.

Verder 25m 3-fase CEE16 verlengkabel, en samen met diverse verloopjes die ik al had kan ik nu laden met 3-fase CEE32 en 16, 1-fase CEE16 en gewoon randaarde binnen een straal van ca 25m waar mijn auto tot stilstand komt. Ideaal voor bezoekjes aan hotels, kennissen en vakantiehuisjes waar je je auto niet tot naast het stopcontact kan parkeren.

Verder heb ik nog de 1-fase CEE32 gekregen, maar zal die niet vaak gebruiken.
 
Anti-slip tape voor in de dorpels.
Dit biedt goede bescherming voor het plastic van de dorpel, maar ook veel grip voor de schoenen. De 10 cm brede tape valt ook mooi over de randen. Het resultaat is op de voorste helft iets netter dan erachter, maar ben erg tevreden met het geheel.

Thimo's oplossing sprak me wel aan, ik kon wat tape van hem overnemen, en heb net zitten plakken: ben voorlopig wel tevreden. Aanbrengen op 4 dorpels: 20 min. werk, tape is makkelijk te vormen na verwarmen. Ben nog wel benieuwd of het in de loop van de tijd gaat 'vollopen' met vuiligheid, de tape voelt aan als zeer grof schuurpapier.

In elk geval dank aan Thimo voor de tape en tips!

IMG_20140421_152710.jpg

View attachment 47584
 
Thimo's oplossing sprak me wel aan, ik kon wat tape van hem overnemen, en heb net zitten plakken: ben voorlopig wel tevreden. Aanbrengen op 4 dorpels: 20 min. werk, tape is makkelijk te vormen na verwarmen. Ben nog wel benieuwd of het in de loop van de tijd gaat 'vollopen' met vuiligheid, de tape voelt aan als zeer grof schuurpapier.

In elk geval dank aan Thimo voor de tape en tips!

View attachment 47583
View attachment 47584

kleurboekjes voor het wachten bij de SC ?:smile:
 
een mooi passend functioneel origineel zonnescherm voor de achterklep die op voorraad zijn in Nederland sowieso in Tilburg en de Servicecentra.

Nou, je had mij helemaal overtuigd; Ik ben daarnet zonder vooraf even te bellen naar Tesla Tilburg gereden, maar daar wisten ze van niets, niet eens wat ik bedoelde. Na navragen was de conclusie dat ze in Europa nog niet beschikbaar zijn, maar binnenkort wel komen...
 
dit is momenteel mijn verzameling na 15 maand.

en dan is er nog de keba lader, de kabelhouder en de garage natuurlijk..... en volgende week de Model S!

Hoe wist je welke maat T-shirt je moest bestellen? Ofwel: Zijn de maten een beetje Europees, of is maatje M wat wij hier als XL kopen? Ik kan natuurlijk even naar Tilburg rijden, maar ik ga daar natuurlijk niet staan passen :redface:.
 
Nou, je had mij helemaal overtuigd; Ik ben daarnet zonder vooraf even te bellen naar Tesla Tilburg gereden, maar daar wisten ze van niets, niet eens wat ik bedoelde. Na navragen was de conclusie dat ze in Europa nog niet beschikbaar zijn, maar binnenkort wel komen...
"Nou breekt mij de klomp!" Ik heb hem in het SC Den Haag opgehaald, uit voorraad, die ze vanuit Tilburg (?) geleverd hebben gekregen. Anders bel je even naar Servicecentrum Den Haag en vraag je naar Ron of Vinnie, ben erg benieuwd.
 
Ik blijf me verbazen over Model S eigenaars, die per se een onding als een dakdrager, een fietsenrek of een trekhaak aan zo'n prachtige wagen willen gemonteerd zien. Lijkt me toch een vorm van esthetische verkrachting, waarop een serieuze, onsamendrukbare en 100% effectieve gevangenisstraf zou moeten staan!

Je kunt de klok erop gelijk zetten. Heb je niets beters te doen?
 
Nou, je had mij helemaal overtuigd; Ik ben daarnet zonder vooraf even te bellen naar Tesla Tilburg gereden, maar daar wisten ze van niets, niet eens wat ik bedoelde. Na navragen was de conclusie dat ze in Europa nog niet beschikbaar zijn, maar binnenkort wel komen...

Nog voordat ik thuis was een mailtje van Tesla Tilburg: Vanaf vrijdag zijn ze op voorraad en ligt er eentje voor me klaar.

- - - Updated - - -

"Nou breekt mij de klomp!" Ik heb hem in het SC Den Haag opgehaald, uit voorraad, die ze vanuit Tilburg (?) geleverd hebben gekregen. Anders bel je even naar Servicecentrum Den Haag en vraag je naar Ron of Vinnie, ben erg benieuwd.

Ik vond het inderdaad ook een beetje afwijken van jou verhaal, maar vrijdag komt het allemaal goed. (Houtlijm werkt overigens prima voor klompen. Watervaste variant nemen, 24 uur inklemmen en Bob's your uncle)

- - - Updated - - -

Ik vind de maat ruim vallen, draag zelf altijd maat L (shirts van bijv. Boss, Lacoste, etc) maar het tshirt wat ik van Tesla heb in maat L zit mij erg ruim, M zou dan beter zijn. De jasjes en vesten etc kun je natuurlijk even snel proberen om de maat te bepalen, bij shirts of polos is dat wat lastiger idd.

Dan zal het voor mij tussen M en L gaan, denk ik. Als ik de labels eraan laat, mocht ik ze ruilen als ze niet passen. Dan mijn mijn vrouw ze thuis ook meteen even goedkeuren ;-)

- - - Updated - - -

Ik maak er een persoonlijke kruistocht van. Tot deze wanpraktijken definitief tot het verleden gaan behoren :wink:

En een Segway carrier, kan die je goedkeuring wel dragen?