Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
afdekplaatje in rvs om het lelijke plankje te verstoppen:smile:
IMG_4431.JPG
IMG_4429.JPG
 
Een hele mooie washandschoen van de Halfords:

View attachment 46793

Halfords microvezel washandschoen worm - Halfords

Ik had er eentje gekocht bij DetailToday nadat Roel de Tesla van OptiCoat had voorzien. Maar dat ding is na een paar wasbeurten al bijna versleten (no offense, Roel). De handschoen van de Halfords ziet er veel degelijker uit, voelt super zacht aan en kost de helft.

Daarnaast nog een simpele velgenborstel (Halfords velgenborstel extra sterk - Halfords), een stoffer (Halfords stoffer - Halfords) en velgenreiniger.
Ik heb er net zo ene gekregen van Ferry van DC Cardetailing, nadat die mijn Model S een Opticoat Pro beurt gegeven heeft. Ik weet niet of ik daarmee buiten ga durven. Het heeft zo'n hoog Sesame Street-gehalte, vind ik...
 
Anti-slip tape voor in de dorpels.

3e2e9ute.jpg


ANTISLIP TAPE met korrel 100mm x 18.3 meter

De instap achterin is wat groot voor onze kleine kinderen (5 en 7) en de oplossing van Xfrank valt wat mij betreft teveel op. Dit biedt goede bescherming voor het plastic van de dorpel, maar ook veel grip voor de schoenen. De 10 cm brede tape valt ook mooi over de randen. Het resultaat is op de voorste helft iets netter dan erachter, maar ben erg tevreden met het geheel.

5arahy9a.jpg
 
Speciaal voor Maurice!
Ik werd gisteren verrast dat een 'die hard' als Maurice niet bekend was met het zonnescherm voor de achterruit. Bij deze mijn ervaring die uitstekend is, voor ik geloof iets onder de € 100, een mooi passend functioneel origineel zonnescherm voor de achterklep die op voorraad zijn in Nederland sowieso in Tilburg en de Servicecentra.
 
Speciaal voor Maurice!
Ik werd gisteren verrast dat een 'die hard' als Maurice niet bekend was met het zonnescherm voor de achterruit. Bij deze mijn ervaring die uitstekend is, voor ik geloof iets onder de € 100, een mooi passend functioneel origineel zonnescherm voor de achterklep die op voorraad zijn in Nederland sowieso in Tilburg en de Servicecentra.
Zo zie je maar, je bent nooit te oud om te leren ;)
Fotootje voor de andere members?