Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
heb je die antracietgrijze aluminium ventieldopjes van de Action al? 89 ct ofzo.

Oppassen met aluminium dopjes op aluminium ventielen - dat gaat namelijk corroderen ! Ik heb zo na een winter een keer 2 ventielen stuk gedraaid omdat dat dopje bij wijze van spreken versmolten was met het ventiel. Mag je dus ook direct de druksensors vervangen en wordt dat dopje van 89ct al snel een kostenpost van 89€ ( of meer ! )
 
het wordt stillaan moeilijk om nog iets te vinden:wink:
IMG_4407.JPG
 
Iemand een idee waar je Tesla stickers kan kopen ? In de stijl van Apple bv ? Als dit al mag van Tesla natuurlijk

Heeft er trouwens al iemand iets besteld via de e-shop van Tesla ? Heb weinig zin om naar Brussel te rijden om een cap te bekomen
 
Iemand een idee waar je Tesla stickers kan kopen ? In de stijl van Apple bv ? Als dit al mag van Tesla natuurlijk

Heeft er trouwens al iemand iets besteld via de e-shop van Tesla ? Heb weinig zin om naar Brussel te rijden om een cap te bekomen

Hans, ik heb er ooit een paar T-shirts en een cap besteld. verzendkosten waren even veel als de goederen.:wink:

na een aantal weken kreeg ik een email van trsla, met de melding " uw bestelling is verzonden" .
Ik was dolgelukkig omdat ik dacht dat het over de auto ging. (ondertussen was ik de bestelling van de t-shirts al vergeten)
 
Een hele mooie washandschoen van de Halfords:

Window.png


Halfords microvezel washandschoen worm - Halfords

Ik had er eentje gekocht bij DetailToday nadat Roel de Tesla van OptiCoat had voorzien. Maar dat ding is na een paar wasbeurten al bijna versleten (no offense, Roel). De handschoen van de Halfords ziet er veel degelijker uit, voelt super zacht aan en kost de helft.

Daarnaast nog een simpele velgenborstel (Halfords velgenborstel extra sterk - Halfords), een stoffer (Halfords stoffer - Halfords) en velgenreiniger.