Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
@SandeepT ik heb deze:
Prijs is wel aardig aan het stijgen zie ik. Wellicht na de zomerperiode weer wat voordeliger.

Aanvulling: ik had een Mobicool MB40 o.i.d. (type weet ik zo niet uit mijn hoofd). Kon zowel op 12v (thermoelectric) als 220v (compressor). Maar altijd met die thermostaat klooien. Spul weer bevroren of te warm. Lag er iets tegen de wand: bevroren.
De Dometic heeft een mandje. Zit op dit moment in Zuid-Frankrijk en weer gehad van tegen het vriespunt tot aan 30+. Inhoud altijd netjes rond de ingestelde 3 graden. Geen spul dat toch bevroren is omdat het tegen de wand staat en het vlakke deel is ideal om beleg o.i.d. neer te leggen. In de Mobicool lag het dan verticaal tussen de flessen e.d.. Altijd gepruts. Lang getwijfeld, maar zeker nu i.c.m. de Tesla geld meer dan waard.
 
Last edited:
Could you please share a link to this compressor based fridge? I am looking for one for my Tesla Model Y

I have this small one, custom made for the Y, fits under the central console

 
I have this small one, custom made for the Y, fits under the central console

Thanks for the link. Did you have to pay customs and/or VAT (douane / BTW) when importing this from HongKong?
 
Hoe zit het over het algemeen met de aansluiting op recentere modellen, deze met een 16v laagspanning batterij. of is dit gewoon te negeren?
veel van deze toestellen zijn aan te sluiten op 12v. Geeft dit problemen.
Deze kan blijkbaar overweg met 16V, is alleen out of stock, maar wellicht dat anderen dan ook geen probleem hebben met 16V

 
  • Like
Reactions: tron_fvl
I have this small one, custom made for the Y, fits under the central console


Veiligheidspunt: ik vraag mij af of en hoe hij goed bevestigd is aan de auto.
In het geval van een ongeluk will je liever niet door een rondvliegende koelkast geraakt worden.
 
Deze kan blijkbaar overweg met 16V, is alleen out of stock, maar wellicht dat anderen dan ook geen probleem hebben met 16V

die ziet er idd goed uit. Is 12v-24v op dezelfde stekker, zal dan wel iets van electronica aan boord hebben om de juiste spanning te regelen.
De prijs is er ook niet naast, we zullen het alvast op ons verlanglijstje zetten en zien wanneer die terug in stock komt.
 
Ik heb het zonnescherm via de Tesla webshop besteld voor mijn model y.

Qua inhoud ben ik een beetje verrast.
- op filmpjes zie ik magneetjes
- magneetjes staan niet vermeld op de site
- zouden 8 clipjes moeten zijn
- heb er 12 (zaten al een paar op het scherm)

Mijn vraag:
Zijn er meer mensen die het 'officiële' zonnescherm gekocht hebben?
En zo ja, zaten daar wel of geen magneetjes bij?
 
  • Like
Reactions: ihaveaking
Ik heb het zonnescherm via de Tesla webshop besteld voor mijn model y.

Qua inhoud ben ik een beetje verrast.
- op filmpjes zie ik magneetjes
- magneetjes staan niet vermeld op de site
- zouden 8 clipjes moeten zijn
- heb er 12 (zaten al een paar op het scherm)

Mijn vraag:
Zijn er meer mensen die het 'officiële' zonnescherm gekocht hebben?
En zo ja, zaten daar wel of geen magneetjes bij?
Enkel clipjes, geen magneetjes.
Ik heb een magneetjes van Tparts erbij.
 
  • Informative
Reactions: _Mattie_
Is this legal on European raods when driving? I can see a use for this when the car is parked in hot weather, to keep the car cool, but when driving, I do not think this kind of a coverage is legal and is indeed dangerous.

 
Ik heb het zonnescherm via de Tesla webshop besteld voor mijn model y.

Qua inhoud ben ik een beetje verrast.
- op filmpjes zie ik magneetjes
- magneetjes staan niet vermeld op de site
- zouden 8 clipjes moeten zijn
- heb er 12 (zaten al een paar op het scherm)

Mijn vraag:
Zijn er meer mensen die het 'officiële' zonnescherm gekocht hebben?
En zo ja, zaten daar wel of geen magneetjes bij?
Vorige week ook een zonnescherm voor de MY afgeleverd gekregen en inderdaad geen magneetjes maar haakjes die overal en nergens terechtkomen als je niet uitkijkt. Ik ben benieuwd hoelang dit goed blijft zitten. Overigens zaten er bij mij 13 haakjes in het pakket.