Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
Omdat er geen data meer word verstuurd vanuit de middenconsole heb ik deze aangeschaft en zojuist geinstaleerd.
Helaas werkt de data nog steeds niet maar stroom doet het wel. Contact opgezocht met leverancier hopelijk heeft die het antwoord waarom er geen data in en uit gaat.

Heb je ook de USB kabel doorgetrokken naar de computer ergens achter het handschoenkastje?
In de video van Ali doen ze dat niet, maar heb ergens anders gezien dat het nog wel nodig is.
 
Heeft iemand toevallig ervaring met dit of een gelijksoortig product? Zeker met deze temperaturen en op wat langere ritten, wil ik nog wel eens last krijgen van een zweterige rug. Vooral vervelend op weg naar werk. Vandaar de zoektocht naar een elegante oplossing. Of misschien moet ik de airco gewoon harder zetten, kan ook.
 
Ja 1 USB verkreeg data en de andere niet. Krijg een nieuwe opgestuurd waarmee beide USB-C aansluitingen data zouden moeten versturen. Hou je op de hoogte.
Dit is trouwens ook nog een alternatief:
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €21,80 40% Off | YZ Glove Box Docking Station For Tesla Model Y Model 3 Quick Charger 4 USB Shunt Hub Flocking Adapter Powered Splitter Extension

De MYP van het weekend geleverd worden, dus nog even kijken wat handig is.
 
A2E3A8E4-4D0C-44CD-BBA7-4FC1472B371A.jpeg
Dit is trouwens ook nog een alternatief:
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €21,80 40% Off | YZ Glove Box Docking Station For Tesla Model Y Model 3 Quick Charger 4 USB Shunt Hub Flocking Adapter Powered Splitter Extension

De MYP van het weekend geleverd worden, dus nog even kijken wat handig is.
Whoot whoot MY Performance 🚀. Super vet. Mijn Longe range gaat ook hard maar goed. Baas boven baas. Dat worden vele leuke kilometers.

Heb niet die maar wel een ander gekocht die ook werkt. Maar goed dan heb je nog steeds geen data in het middenconsole. Wat dan soms toch handig kan zijn.
Het dashboardkastje in namelijl niet heel groot. Net genoeg voor 2 PS4 controllers
IMG_9779.jpeg
 
Last edited:
ik ben fan van de koelkast, past netjes onder de midden console, ideaal in combinatie met de matras als je eens wil slapen in de Y tijdens een roadtrip of gewoon tijdens roadtrips in het algemeen
eeeuhm... 18 graden? Ik heb m'n cola liever op 4.

en: is piezo principe denk ik. Dus bij terugkeren na uren bakken in de zon houdt die het niet koud, wel koeler. En: is er een plug waar constant stroom op staat? Gaan niet alle pluggen uit bij afsluiten auto?
 
Last edited:
Whoot whoot MY Performance 🚀. Super vet. Mijn Longe range gaat ook hard maar goed. Baas boven baas. Dat worden vele leuke kilometers.

Heb niet die maar wel een ander gekocht die ook werkt. Maar goed dan heb je nog steeds geen data in het middenconsole. Wat dan soms toch handig kan zijn.
Het dashboardkastje in namelijl niet heel groot. Net genoeg voor 2 PS4 controllersView attachment 945810
Yup, de P in kersen 🍒 rood. Moest daardoor wel meer dan een jaar wachten sinds bestelling, maar dan heb je ook wat.

Waarvoor zou je de data verbinding nog meer gebruiken? Ik dacht aan extra usb sticks met muziek, maar die zouden ook in het handschoenkastje passen.
 
Yup, de P in kersen 🍒 rood. Moest daardoor wel meer dan een jaar wachten sinds bestelling, maar dan heb je ook wat.

Waarvoor zou je de data verbinding nog meer gebruiken? Ik dacht aan extra usb sticks met muziek, maar die zouden ook in het handschoenkastje passen.
Als het niet hebt mis je het niet. Totdat je het wel hebt. Bijv even een usb voor aparte lichtshow en die vriend met zijn muziek usb. Zeg het maar. Tis meer het gemak dat het wel kan.
 
  • Like
Reactions: Ordep
eeeuhm... 18 graden? Ik heb m'n cola liever op 4.

en: is piezo principe denk ik. Dus bij terugkeren na uren bakken in de zon houdt die het niet koud, wel koeler. En: is er een plug waar constant stroom op staat? Gaan niet alle pluggen uit bij afsluiten auto?
Ik heb een compressor koelbox die werkt via de plug. Al een aantal dagen op reis, blijft aan als sentry mode is ingeschakeld... Ideaal... Mijn bier/fris/eten is rond de 3 graden constant. Ik hoef bij overnachtingen niet meer te zeulen.
 
  • Like
Reactions: MikerG_MC
Ik heb ook een Raspberry Pi Zero W geïnstalleerd met daarop de TeslaUSB software. Die upload de beelden via Wifi naar mijn NAS zodra ik thuis ben. Je bent dus nooit beelden kwijt omdat de USB stick vol zit.

Wow, never seen this before...

Klopt het dat dit ook je muziek synct met een folder op je NAS?