Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat is de afstand die nodig is bij Auto-lock en Auto-open?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik gebruik met veel plezier de auto-lock en auto-open functie via mijn Tesla app. Zodra ik wegloop sluit de auto, zodra ik ernaar toe loop kan ik hem gewoon openen. Weet iemand bij hoeveel meter afstand beide acties plaatsvinden?
 
Voor het automatisch openen is de afstand volgens mij vrij kort. Op zich maakt dat niet uit omdat je je telefoon toch bij je hebt en een armlengte is voldoende om de deur open te doen. Ik hoor ook dat sommigen problemen hebben als de telefoon in de achterzak zit, dus vandaar dat ik denk dat de afstand vrij kort zal zijn.
Ik heb de indruk dat de auto-lock ook is gebaseerd op op tijd, dus nadat je wegloopt duurt het even voordat de auto-lock in werking treed. Soms duurt het namelijk best wel even voordat de auto op slot gaat als je wegloopt.
 
Ik vind het soms heel onhandig werken. Als ik thuis aankom en auto uit stap en langs de auto 50cm aan de muur de kabel pak en terug loop voor kabel in de auto te stoppen gaat deze net op slot.
Heb ik ook last van. Ik laat de voorportier net niet in het slot vallen en sluit de deur pas als de kabel erin zit, of je doet eerst de trunk open voordat je de kabel loshaalt.
 
  • Like
Reactions: M3rik
Dit zijn mijn instellingen. Maar de grendels zijn nog nooit automatisch gepresenteerd bij het aanlopen. Verkeerde combinatie iod?
 

Attachments

  • 15878925180833743221082461217661.jpg
    15878925180833743221082461217661.jpg
    346.2 KB · Views: 126