Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Welke auto('s) heb je naast jouw Tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
Zoals ook afgebeeld bij het artikel dat ik gisteren plaatste over de vrouw die 200 kmh reed (stockphoto, had volgens mij geen verband).

Nee mijn vrouw zat in Woubrugge in een vergadering op dat moment en was niet met " Classic " Model S maar met de Roadster. En ze is er een van veel kilometers uit 'n lading dus van het langzamere type.
Oude foto uit het archief, blijkbaar bij gebrek aan recentere foto's . Is wel de foto van 22 augustus 2013 eerste uitlevering van de Model S Signature P85+ in Tilburg.
 
DSCN0535.jpg


Bij de vraag aan m'n kleinzoon, " Met welke auto gaan we " kiest hij toch voor het oudere type. Waarschijnlijk is het toch het mooie snorrende motorgeluid ! Hij zegt alleen, " Opa auto die, en wijst !
Hij is ook geboren met het beruchte virus, het eerste woord dat hij duidelijk zei was " Auto " !
 
Ik rij er helaas te weinig mee: een Mini '81 omgebouwd tot cabrio. 10" bandjes.
Geen airbags, geen gordels, scheurt als een kart. Soms neem ik hem mee in de frunk als range extender :smile:
Praktisch dezelfde kleur blauw als m'n Model S. Hopelijk komt er nog een zonnige dag om een mooie foto van beide auto's naast elkaar te maken.

image.jpg
 
Last edited:
Met Ludicrous mode:

TOP - DOG

:biggrin:

Waarschijnlijk iets te... dus alternatief:

Ik heb al eens BYE ICE (vanuit de VS?) op het forum voorbij zien komen. Ook leuk.

WTF - OMG is met Ludicrous (of ooit toen Insane nog iets voorstelde op zo'n wagen :rolleyes:....) natuurlijk ook leuk in de VS :wink:
 
Lex Ammerlaan in Waalwijk heeft E-types regelmatig staan. op dit moment geen 2+2 in de Serie 1 zag ik . Nu alleen een S3. is niet echt een volwaardige vier-zitter overigens, maar neem aan dat je dat wel weet..
Ik zou ook het Etype-center van Bas Speenkenbrink in de gaten houden.
En een goede ingang is de JDCH - Jaguar Daimler Club Holland. Ik zal het blad en de adds daarin wel even in de gaten houden. =via website is alleen voor leden
En als je het wat breder wilt zoeken is de Jaguar E-type club van Philip Porter in de UK de beste ingang.
En verder heb je veel aanbieders voorklassiekers natuurlijk. maar die vind je wel via interent. Hier staat een erg fraaie (zo te zien) uit '66..

photo_90558.jpg






Beste forumleden, ik ben opzoek naar een Jaguar E-type Mk1, 2+2 (vierzitter), bouwjaar tussen 1961 en 1967. Wie wil er vanaf of heeft tips waar ik exemplaar kan vinden. Mag uiteraard per PM.
 
Last edited: