Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Welke organisaties hebben we gevraagd of we kunnen laden?

This site may earn commission on affiliate links.
Het gloednieuwe Van Der Valk hotel in Zwolle geeft aan geen oplaadpaal / oplaadpunten te hebben en ook niet te weten wanneer wel.

Bijzonder dat anno 2014 nog gebouwen (hotels in het bijzonder) worden opgeleverd zonder oplaadfaciliteiten.

We hebben nog een lange weg te gaan met ons EVangelie...
 
Het gloednieuwe Van Der Valk hotel in Zwolle geeft aan geen oplaadpaal / oplaadpunten te hebben en ook niet te weten wanneer wel.

Bijzonder dat anno 2014 nog gebouwen (hotels in het bijzonder) worden opgeleverd zonder oplaadfaciliteiten.

We hebben nog een lange weg te gaan met ons EVangelie...
Dat is toch niet te begrijpen....

Ik bel tegenwoordig hotels en vraag of ze een laadpaal hebben. Zo niet, dan laat ik duidelijk weten dat het voor mij een criteria is om daar te verblijven, nu lopen ze mij dus mis.

Hotels die met "Ja" antwoorden geef ik ook aan dat ik dus bij ze ga blijven om die reden. Hopelijk schud dat mensen wakker.
 
De vraag is of de receptioniste-van-dienst daar wel mee zit.
De gedachte 'Lekker rustig, zonder die zeurpieten' is namelijk ook denkbaar.

Op het US-gedeelte van TMC gaan vooral geluiden op om corporate HQ, filiaalmanagement en dergelijke via social media aan te spreken.
Of dat hier ook zo effectief is, weet ik niet.
 
De vraag is of de receptioniste-van-dienst daar wel mee zit.
De gedachte 'Lekker rustig, zonder die zeurpieten' is namelijk ook denkbaar.

Precies. Als er ongemotiveerd personeel zit (en dat is helaas nogal eens zo in NL) dan wordt zo gedacht. Beter om schriftelijk zo iets te vragen aan het management/directie.

Overigens dacht ik altijd dat Van der Valk juist redelijk wat laadpalen had staan bij de diverse hotels. Vreemd dat ze dan bij een nieuw te bouwen hotel dit over het hoofd zien? Ik gok dat als we met meer mensen ze aanschrijven ze daar wel gevoelig voor zijn bij v.d. Valk ...
 
De vraag is of de receptioniste-van-dienst daar wel mee zit.
De gedachte 'Lekker rustig, zonder die zeurpieten' is namelijk ook denkbaar.

Op het US-gedeelte van TMC gaan vooral geluiden op om corporate HQ, filiaalmanagement en dergelijke via social media aan te spreken.
Of dat hier ook zo effectief is, weet ik niet.

Heb ik gedaan met de Colmar restaurantketen, aangezien al hun restaurants toch een facelift ondergingen.
Antwoord van het politieke-genre gekregen dat dit nog te vroeg was omdat er nog maar amper EV's rond rijden... blablabla.
 
De vraag is of de receptioniste-van-dienst daar wel mee zit.
De gedachte 'Lekker rustig, zonder die zeurpieten' is namelijk ook denkbaar.

Op het US-gedeelte van TMC gaan vooral geluiden op om corporate HQ, filiaalmanagement en dergelijke via social media aan te spreken.
Of dat hier ook zo effectief is, weet ik niet.
Tja, ik weet het ook niet. Je moet denk ik vanuit meerdere plekken die informatie aan dragen.

Je moet organisaties op allerlei plekken blijven aansporen tot het installeren van laadpalen.
 
Superchargers zijn op dit moment blijkbaar in aanbouw bij Vd Valk Zwolle, volgens een getuige :)
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    88.5 KB · Views: 203
99% zeker dat ik er morgen ben, zo niet dan rijd ik er zaterdagochtend wel even langs.
Ik zal live/direct verslag doen hier.

Receptie van het hotel bevestigd nu ineens dat er in ieder geval toch wel oplaadpalen aangelegd worden. Of ze van Tesla zijn wordt nog niet benoemd.

"Hartelijk dank voor u mail.

Ik heb nogmaals voor u nagevraagd en het klopt inderdaad dat wij momenteel werken
aan de bouw van elektrische oplaadpunten voor auto's.

Wanneer deze gereed zullen zijn is echter nog niet bij ons bekend.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd."