Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Morgen even een leen-Tesla omdat de centerconsole wordt ingebouwd! Eens kijken of ik er 1 meekrijg waar ik jaloers op de opties word :)

Hij zit er dus in vandaag ? Plaatje aub en hoe bevalt het?
Ik wacht nog steeds op bericht dat ik kan komen inbouwen ...

Inmiddels vliegen de Tesla paraplu, de Tesla mok, mijn portemonnee, de zak snoep, verscheidene papiertjes , en pennen toch wel vrolijk van "voor, naar achter, van links naar rechts"
Ik moet nogal wat demo ritjes geven...namelijk :D
 
Hij zit er dus in vandaag ? Plaatje aub en hoe bevalt het?
Ik wacht nog steeds op bericht dat ik kan komen inbouwen ...

Inmiddels vliegen de Tesla paraplu, de Tesla mok, mijn portemonnee, de zak snoep, verscheidene papiertjes , en pennen toch wel vrolijk van "voor, naar achter, van links naar rechts"
Ik moet nogal wat demo ritjes geven...namelijk :D

Bij mij vliegen de volle 2 fob houder/sleutelhangers ook geweldig rond in mn broekzak... precies toch een andere behandeling in Aartselaar:(


Gelukkig is de wagen even top!!!:):)
 

Attachments

  • FullSizeRender.jpg
    FullSizeRender.jpg
    504.1 KB · Views: 134
Vandaag eerste T-day geweest en er mogen er nog veel volgen :):):)
Aflevering perfect verlopen in Aartselaar en buiten de sleutelhouders toch de mok, pen en paraplu mogen ontvangen.
Reeds meer dan 400km de eerste dag en dus al de supercharger leren kennen.
Laatste 50km redelijk hoog verbruik maar toen zat m'n vrouw aan het stuur en die genoot zeker even veel van de schitterende acceleraties.
De verwachtingen van de MS waren hoog en die zijn zeker ingelost :):):)

20160326_165554_resized_1 (1).jpg
 
  • Like
Reactions: AnalysiZ and Ivo-G
Vandaag eerste T-day geweest en er mogen er nog veel volgen :):):)
Aflevering perfect verlopen in Aartselaar en buiten de sleutelhouders toch de mok, pen en paraplu mogen ontvangen.
Reeds meer dan 400km de eerste dag en dus al de supercharger leren kennen.
Laatste 50km redelijk hoog verbruik maar toen zat m'n vrouw aan het stuur en die genoot zeker even veel van de schitterende acceleraties.
De verwachtingen van de MS waren hoog en die zijn zeker ingelost :):):)

View attachment 168795

Mooi ! Maar 2 maanden moeten wachten op levering, is vlot gegaan!
Geen logo's voor jou?