Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren bericht gekregen van de DeS dat Tessie vrijdagmorgen vanaf 10 uur zal wachten tot ik haar kom ophalen. dat is dus nog minder dan 48 uur. Omdat ik straks de Hyundai ga verkopen, mag ik morgen met de 19-jaar oude polo van mijn zoon naar Terneuzen; dat wordt bakken en braden. Ik dacht dat het zweet me uitbrak omdat ik binnenkort met Tessie rondrijd, maar het zal wegens gebrek aan airco zijn.

Nog 2 keer slapen :D
 
Gisteren bericht gekregen van de DeS dat Tessie vrijdagmorgen vanaf 10 uur zal wachten tot ik haar kom ophalen. dat is dus nog minder dan 48 uur. Omdat ik straks de Hyundai ga verkopen, mag ik morgen met de 19-jaar oude polo van mijn zoon naar Terneuzen; dat wordt bakken en braden. Ik dacht dat het zweet me uitbrak omdat ik binnenkort met Tessie rondrijd, maar het zal wegens gebrek aan airco zijn.

Nog 2 keer slapen :D

Wow ! Dat wordt pas een "upgrade"-gevoel… . Van een oude Polo naar Tesla zal je al een Mega-Ludi-acceleratie-gevoel geven. :D:D:D
Ik ben héél zeker dat je 70D een fenomenaal gevoel zal geven zonder P100D upgrade ;););)
Succes Frank !
 
Weet iemand wat er aan de hand is met de Grijs Next Generation stoelen in de S?
Als je deze kiest in de configuratie/Design Studio gaat de levertijd van November 2016 naar: Beschikbaar vanaf mid 2017 / Available Mid 2017!!!
Indien je de Zwarte Next Generation stoelen besteld is de levering gewoon in November.

Is er iemand die iets meer weet?
 
Heb uiteindelijk toch autopilot genomen!
Al 2x deze week vanaf de A10-oost, de A2 afgezakt, vanaf het moment dat je 'm de bocht in laat sturen en het spitsverkeer meezit hoef je enkel maar af en toe te bewijzen dat je nog aan het stuur zit. Geen ingrepen, geen richting, heerlijk om je heenkijken (met een scherp oog op de weg nog hoor :))