Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
vooral even lak / carrosserie schades bekijken.... en al het andere dat jou evt. verwijtbaar zou kunnen zijn (krassen in bekleding / op stuur etc.). Mocht er nog iets anders zijn, dan is dat makkelijker aan te kaarten / opgelost.
En als je dan toch een stapje verder wil nakijken... vocht in lichtunits, deuren / frunk / trunk sluiten correct etc. Maar dan hebben we het eigenlijk over de eerste generatie S en X... en inmiddels zou dat allemaal wat minder vaak fout moeten gaan.
En het kan nooit kwaad om met een autokenner een rondje te rijden en uitlijning etc. eens te testen / checken.
Veel plezier vrijdag!
 
Nou, die levering voorbereiden is ook niet zo gezellig als het had moeten zijn. Ik heb twee keer een prijsreductie gehad en die is ook zichtbij in My Tesla account. Nu heeft Tesla het bedrag doorgegeven aan DLL voor de lease en daarin is maar 1 prijsreductie verwerkt. De delivery-meneer houdt bij hoog en laag vol dat de prijs niet meer wordt aangepast of dat hij het kan uitzoeken maar dan wordt de levering wel vertraagd. Ik voel me behoorlijk onder druk gezet. Iemand advies? Maak ik er een punt van en blijf ik bij de prijs in My Tesla of beweeg ik maar mee en betaal ik 2750 meer? Ik bedoel, wat is nou 2750 euro op het hele bedrag?
 
Nou, die levering voorbereiden is ook niet zo gezellig als het had moeten zijn. Ik heb twee keer een prijsreductie gehad en die is ook zichtbij in My Tesla account. Nu heeft Tesla het bedrag doorgegeven aan DLL voor de lease en daarin is maar 1 prijsreductie verwerkt. De delivery-meneer houdt bij hoog en laag vol dat de prijs niet meer wordt aangepast of dat hij het kan uitzoeken maar dan wordt de levering wel vertraagd. Ik voel me behoorlijk onder druk gezet. Iemand advies? Maak ik er een punt van en blijf ik bij de prijs in My Tesla of beweeg ik maar mee en betaal ik 2750 meer? Ik bedoel, wat is nou 2750 euro op het hele bedrag?
Nou ik zou hier niet mee akkoord gaan! Kom op...je hebt zwart op wit staan dat je recht hebt van een korting van € 2.750,--!
Denk dat je heel wat leuke dingen met je partner kunt doen voor dat geld!
 
Nou, die levering voorbereiden is ook niet zo gezellig als het had moeten zijn. Ik heb twee keer een prijsreductie gehad en die is ook zichtbij in My Tesla account. Nu heeft Tesla het bedrag doorgegeven aan DLL voor de lease en daarin is maar 1 prijsreductie verwerkt. De delivery-meneer houdt bij hoog en laag vol dat de prijs niet meer wordt aangepast of dat hij het kan uitzoeken maar dan wordt de levering wel vertraagd. Ik voel me behoorlijk onder druk gezet. Iemand advies? Maak ik er een punt van en blijf ik bij de prijs in My Tesla of beweeg ik maar mee en betaal ik 2750 meer? Ik bedoel, wat is nou 2750 euro op het hele bedrag?
Denk je er serieus over na om € 2750,00 te laten liggen? Bedenk eens wat voor leuks je daar allemaal van kunt kopen. Natuurlijk eis je die korting op. Gewoon even flink druk erop zetten. Veel bellen en mailen met de delivery mensen dan komt het vast nog op tijd goed.
 
Wij zijn ook nog steeds bezig om onze 2x 3350 terug te krijgen. Slechte/ geen communicatie vanuit Tesla. Geen rechtstreeks contact mogelijk met de financiële afdeling. 3 weken Tesla rijden is leuk maar dit geeft wel een hele slechte indruk van de organisatie. Als ik dit zo zo regelen met mijn klanten dan kan de deur snel op slot.