vooral even lak / carrosserie schades bekijken.... en al het andere dat jou evt. verwijtbaar zou kunnen zijn (krassen in bekleding / op stuur etc.). Mocht er nog iets anders zijn, dan is dat makkelijker aan te kaarten / opgelost.
En als je dan toch een stapje verder wil nakijken... vocht in lichtunits, deuren / frunk / trunk sluiten correct etc. Maar dan hebben we het eigenlijk over de eerste generatie S en X... en inmiddels zou dat allemaal wat minder vaak fout moeten gaan.
En het kan nooit kwaad om met een autokenner een rondje te rijden en uitlijning etc. eens te testen / checken.
Veel plezier vrijdag!
En als je dan toch een stapje verder wil nakijken... vocht in lichtunits, deuren / frunk / trunk sluiten correct etc. Maar dan hebben we het eigenlijk over de eerste generatie S en X... en inmiddels zou dat allemaal wat minder vaak fout moeten gaan.
En het kan nooit kwaad om met een autokenner een rondje te rijden en uitlijning etc. eens te testen / checken.
Veel plezier vrijdag!