Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Haha zeker geen onzekerheid. Onhandig geformuleerd van mij.

Ik vond het "suede" plafond erg mooi. Vooral de bekleding van de stijlen werd erg mooi.

Het stof pakket heeft wel gewoon een zwart plafond, maar dan van gewoon stof. Het is maar waar je naar wil kijken.
Pfff :) gelukkig!
Alcantara bekleding is wel erg mooi, kwam ik ook pas later achter dat dit Niet in mijn versie zat...
 
Gisteren gebeld met delivery mijn auto staat al > 10 dagen in haven van Rotterdam afroep naar Tilburg gaat op basis van productie, mijn status is gelijk aan die van jou, waarschijnlijk staat deze dus al in R'dam ;)

Ik had exact hetzelfde; uiteindelijk maandag versprongen naar ‘aangekomen in Tilburg’ oid. Als ik op anderen af mag gaan krijg ik dan volgende week de leverweek te zien (schijnt 2e week december te worden, aldus delivery).
 
  • Like
Reactions: Petje1977
Het was een mooie ochtend in Tilburg! Ik dacht ik deel een kleine teaser voor de mensen die nog aan het wachten zijn. Delivery ging heel goed. Hele fijne service allemaal.
 

Attachments

  • IMG_0523.jpg
    IMG_0523.jpg
    355 KB · Views: 47
Als je blijft checken, verandert de status toch vroeg of laat :D

"Uw Tesla is in Nederland bij de fabriek in Tilburg aangekomen voor de eindmontage. Uw Tesla wordt binnenkort naar uw leveringslocatie getransporteerd. Lees meer over uw Tesla. Bekijk demonstratievideo's."

Gaaf, ik heb mijn MX75D 9-9 besteld maar de status blijft "Uw Tesla is klaar en wordt van de fabriek in Fremont vervoerd naar de haven in de Verenigde Staten" al meer dan 3 weken *zucht*
 
Gaaf, ik heb mijn MX75D 9-9 besteld maar de status blijft "Uw Tesla is klaar en wordt van de fabriek in Fremont vervoerd naar de haven in de Verenigde Staten" al meer dan 3 weken *zucht*
Oei, de mijne 28/9 besteld en die staat toch al even op "wordt verscheept naar Europa" - VIN eind 72xxx, ter info. Mijn contactpersoon bij Tesla Gent is in verlof en 'k heb al genoeg proberen mailen en bellen dus 'k ga wachten tot-ie terug is om eens een update te vragen. Ook wel handig om weten ivm gezinsvakantie bijvoorbeeld :)
 
Oei, de mijne 28/9 besteld en die staat toch al even op "wordt verscheept naar Europa" - VIN eind 72xxx, ter info. Mijn contactpersoon bij Tesla Gent is in verlof en 'k heb al genoeg proberen mailen en bellen dus 'k ga wachten tot-ie terug is om eens een update te vragen. Ook wel handig om weten ivm gezinsvakantie bijvoorbeeld :)

mijn vin is 69... Aan het begin vd week zeiden ze bij DL dat hij deze week zeker op transport zou gaan.... Er komt geen brand van maar ik kijk er wel naar uit om in die mooie auto te rijden
 
  • Like
Reactions: Petje1977