Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb totaal voor zo'n 2 meter aan dit soort krassen op de auto

full.jpg


Dwars door de lak. En dat na de fabriekstour waar aangegeven word hoe goed ze lak controleren.

Jeetje dat kan toch niet, heb je hem laten staan ?
 
Voor degene die een 100D hadden besteld en dachten dat die 75D nu wel erg dichtbij komt qua snelheid:

Ik had vorig weekend een heel weekend een ontkurkte 100D mee. En nu dus mijn eigen 75D met de nieuwe drivetrain.

De 75D gaat hard. Erg hard. Eigenlijk belachelijk hard voor een alledaagse auto. Maar de 100D is echt een overtreffende trap. Waar je bij de 75D een schop in je rug krijgt, lijkt de 100D te lanceren. Het is een totaal andere beleving.

Gek dat ze daar geen marketing gebruik van maken op dit moment.
 
Voor degene die een 100D hadden besteld en dachten dat die 75D nu wel erg dichtbij komt qua snelheid:

Ik had vorig weekend een heel weekend een ontkurkte 100D mee. En nu dus mijn eigen 75D met de nieuwe drivetrain.

De 75D gaat hard. Erg hard. Eigenlijk belachelijk hard voor een alledaagse auto. Maar de 100D is echt een overtreffende trap. Waar je bij de 75D een schop in je rug krijgt, lijkt de 100D te lanceren. Het is een totaal andere beleving.

Gek dat ze daar geen marketing gebruik van maken op dit moment.
Fijn om te lezen nog een weekje en dan mijn 100D!
 
Ze gaan mij nog bellen. Het zal spuiten worden, of de halve auto moet opnieuw besteld worden.

Ook is 1 chromen rand die langs de zijkant boven de deur loopt beschadigd. Ik houd jullie op de hoogte.

EDIT: Tesla zelf noemt het in de instructie naar Amsterdam: "Flinke Schade". Dat lijkt in ieder geval de juiste insteek.
 
Last edited:
Ze gaan mij nog bellen. Het zal spuiten worden, of de halve auto moet opnieuw besteld worden.

Ook is 1 chromen rand die langs de zijkant boven de deur loopt beschadigd. Ik houd jullie op de hoogte.

EDIT: Tesla zelf noemt het in de instructie naar Amsterdam: "Flinke Schade". Dat lijkt in ieder geval de juiste insteek.

Afwachten. Maar de ervaring tot nu leert dat ze het keurig voor je gaan oplossen.
 
Snap niet helemaal de delivery status. Want heb namelijk op 22 sept. de bevestiging van Tesla gehad en in geschatte levertijd is Late January, 2018 - February, 2018 (was eerst begin januari). Anderen hebben later of gelijk tijdig besteld en krijgen de auto eerder?!

Betreft een S75 zonder enige optie (precies zoals tesla het graag wil maximaal standaard;-) Ik zie dat sommige later besteld hebben en eerder geleverd krijgen. Betreft overigens wel bestelling via leasemaatschappij.

wachten duurt lang ;-)

Ps iemand enig idee of ik dan misschien een S75D geleverd ga krijgen?
 
Er moesten afgelopen maandag nog totaal 1180 Tesla's klaargemaakt worden voor het jaar sloot. Er was een sloot 75's binnengekomen toen ik er was. Ik heb er 1 kunnen bekijken die stof als bekleding had (redelijk zeldzaam), wellicht zat hij er net bij. De status is niet altijd up to date.
 
Er moesten afgelopen maandag nog totaal 1180 Tesla's klaargemaakt worden voor het jaar sloot. Er was een sloot 75's binnengekomen toen ik er was. Ik heb er 1 kunnen bekijken die stof als bekleding had (redelijk zeldzaam), wellicht zat hij er net bij. De status is niet altijd up to date.
Ik heb ook stof als bekleding ( enige optie die ik niet heb genomen op mijn auto ) er zit een bedrijf in Eindhoven die hele mooie dingen kan doen met echt leer :)
 
Toch bijzonder hoe de wachttijden bij iedereen verschillend zijn.
Morgen 10:00 haal ik mijn MS75 op. Ik heb geen opties, behalve beige interieur en autopilot. Ik was met de bestelling nog net op tijd voor de achterwielaandrijving versie. Hoe dan ook. I'm excited!

ps. Hoop niet dat het morgen heel glad op de weg is o_O
 
  • Like
Reactions: robertvg
Ik kan volgende week donderdag gelukkig die van mij halen (MS 75d). Besteldatum was 21 september.

Er schijnen rond de 90 tesla's per dag geassembleerd te worden. Als er dan een rij is van 1200, kan het bijna 3 weken langer duren als je achter in de rij staat (als er in het weekend niet wordt gewerkt).