Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
@Flaker Heb je ook goed nieuws??
Jaha, ik zit ook in de boot :)
Nu blijft de hamvraag of verschepen vanuit Norfolk gebeurt of dat ie in Houston aan boord is gegaan en dat updaten gewoon lang duurt. De Maersk Kentucky ligt inderdaad voor anker bij Norfolk om pas woensdag de haven in te lopen. Ondertussen is het schema voor de 3e keer binnen een week aangepast (verlaat) - aankomst in Rotterdam nu verwacht op 16 februari in de avond.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Exiteer
Jaha, ik zit ook in de boot :)
Nu blijft de hamvraag of verschepen vanuit Norfolk gebeurt of dat ie in Houston aan boord is gegaan en dat updaten gewoon lang duurt. De Maersk Kentucky ligt inderdaad voor anker bij Norfolk om pas woensdag de haven in te lopen. Ondertussen is het schema voor de 3e keer binnen een week aangepast (verlaat) - aankomst in Rotterdam nu verwacht op 16 februari laat in de avond.
En wanneer was jouw verwachtte leverdatum ?
 
Volgens delivery zit mijn Tesla ook op de Maersk Montana en die is inderdaad 4-2 vertrokken richting Norfolk, om vervolgens daarna de oversteek naar Europa te maken, volgens schema dan in Rotterdam op 19-2.
Ik verwachtte door het vertrek uit Houston ook een update op de site, maar nee nog niet, en ook delivery kon me vandaag niet vertellen of de status nu "Tesla wordt nu verscheept...." is.
Account pagina zegt nog steeds "onderweg naar de haven" en Delivery vertelde vanochtend wel dat ze nog steeds verwachten eerste week van Maart te kunnen leveren, al maakten ze wel voorzichtig een toevoeging "Eerste helft maart"
Misschien verandert de status pas naar "verscheept" als het schip Norfolk verlaat?
 
Vandaag mijn MX eindelijk ophalen in Tilburg - exact op de gevraagde datum bij bestelling eind september. Kan mijn F5 toets eindelijk wat rust krijgen!

Mijn ervaring is dat de status op de website enorm langzaam wordt geüpdatet - dus er is nog hoop voor iedereen!
 
Ik vermoed dat de Tesla's in Norfolk aan boord gaan - volgens oorspronkelijke schema zou de Maersk Kentucky gisteren vertrekken uit Norfolk - en toen veranderde de status ineens naar 'wordt verscheept'. Dat de werkelijke inscheping pas morgen is, staat kennelijk nog.niet in de Tesla systemen.
 
Volgens delivery zit mijn Tesla ook op de Maersk Montana en die is inderdaad 4-2 vertrokken richting Norfolk, om vervolgens daarna de oversteek naar Europa te maken, volgens schema dan in Rotterdam op 19-2.
Ik verwachtte door het vertrek uit Houston ook een update op de site, maar nee nog niet, en ook delivery kon me vandaag niet vertellen of de status nu "Tesla wordt nu verscheept...." is.
Account pagina zegt nog steeds "onderweg naar de haven" en Delivery vertelde vanochtend wel dat ze nog steeds verwachten eerste week van Maart te kunnen leveren, al maakten ze wel voorzichtig een toevoeging "Eerste helft maart"
Misschien verandert de status pas naar "verscheept" als het schip Norfolk verlaat?

Wij zitten in hetzelfde bootje nl. nog onderweg naar een of andere obscure haven.
 
  • Like
Reactions: pvandamcom
Volgens delivery zit mijn Tesla ook op de Maersk Montana en die is inderdaad 4-2 vertrokken richting Norfolk, om vervolgens daarna de oversteek naar Europa te maken, volgens schema dan in Rotterdam op 19-2.
Ik verwachtte door het vertrek uit Houston ook een update op de site, maar nee nog niet, en ook delivery kon me vandaag niet vertellen of de status nu "Tesla wordt nu verscheept...." is.
Account pagina zegt nog steeds "onderweg naar de haven" en Delivery vertelde vanochtend wel dat ze nog steeds verwachten eerste week van Maart te kunnen leveren, al maakten ze wel voorzichtig een toevoeging "Eerste helft maart"
Misschien verandert de status pas naar "verscheept" als het schip Norfolk verlaat?

Gisteren telefoon van Delivery gekregen dat "mijn" MS ook op de Montana zit en dat ze verwachten 1e helft van maart te kunnen leveren. Op mijn Tesla staat nog steeds onderweg naar de haven wellicht bij de rest op de Maersk Montana MS bestelling ook?
 
  • Like
Reactions: pvandamcom
Ik vermoed dat de Tesla's in Norfolk aan boord gaan - volgens oorspronkelijke schema zou de Maersk Kentucky gisteren vertrekken uit Norfolk - en toen veranderde de status ineens naar 'wordt verscheept'. Dat de werkelijke inscheping pas morgen is, staat kennelijk nog.niet in de Tesla systemen.
Kan zijn hoor, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze in Houston aan boord gaan
 
2 dagen eerder dan gepland aangekomen in de Prinses Margriet haven! Hij ruikt zijn baas al en staat kwispelstaartend in de container (ruime fantasiemodus on)

Schermafbeelding 2018-02-06 om 13.10.04.png
 
  • Funny
Reactions: Exiteer