Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Mail van DeliveryNL (zojuist ontvangen):

We hebben leuk nieuws en dat is een update over de levering van uw Model S.
Graag willen we u kort updaten over de verwachte periode van levering, aangezien de boot is vertrokken vanuit Amerika! Zover nu bekend zal de levering van uw Model S rondom de week van 26 Februari plaats vinden. Mocht u niet beschikbaar zijn vanwege bijvoorbeeld een vakantie, dan vernemen we dat graag.
 
Nadat Tesla Amsterdam in oktober de bestelling verkeerd verwerkt had heb ik hem alsnog besteld op 1 november. Begin november bevestigd. Momenteel levering geplanned eind feb - maart, status is onderweg naar de haven...
Duurt allemaal wel erg lang voor een auto van een ton, maar goed.
 
Nadat Tesla Amsterdam in oktober de bestelling verkeerd verwerkt had heb ik hem alsnog besteld op 1 november. Begin november bevestigd. Momenteel levering geplanned eind feb - maart, status is onderweg naar de haven...
Duurt allemaal wel erg lang voor een auto van een ton, maar goed.
In december wordt niet voor Europa geproduceerd. Hij zal wel snel komen nu.
 
Denk het wel, maar zou net zo goed per postduif kunnen zijn, wat gaat dat langzaam....

Die van mij is ook al 3 weken onderweg naar de haven..., terwijl de Maersk Montana (waar die op mee zou gaan) gisteren al vertrokken is...

Model X 100D
Besteld: 15-12-2017
Bevestigd: 22-12-2017
In productie: 11-01-2018
MX klaar en naar de haven US: 21-01-2018
Geschatte levertijd: Eind februari - Maart (later aangepast naar: maart, begin april)
 
Denk het wel, maar zou net zo goed per postduif kunnen zijn, wat gaat dat langzaam....

Die van mij is ook al 3 weken onderweg naar de haven..., terwijl de Maersk Montana (waar die op mee zou gaan) gisteren al vertrokken is...

Model X 100D
Besteld: 15-12-2017
Bevestigd: 22-12-2017
In productie: 11-01-2018
MX klaar en naar de haven US: 21-01-2018
Geschatte levertijd: Eind februari - Maart (later aangepast naar: maart, begin april)
Dan kunnen we gaan klaverjassen. Vier leden aan het wachten op de boot.
 
  • Funny
Reactions: harrydijkstra