Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Je doelt op de accu denk ik? Ik heb lang getwijfeld, maar ik heb toch range anxiety en bovendien nog wel eens een zware rechtervoet 's nachts. Ik denk dat ik het dan met een 75 niet ga redden. Maar misschien blijkt het toch onzin, we gaan het zien :). Dan was het een dure les.

Edit: En midlife crisis! Andere optie was jongere vrouw :)
 
Last edited:
Hoe lang heeft 't bij jullie geduurd voordat je een VIN kreeg? Die van mij is sinds 24-01 bevestigd "en ingepland voor productie", maar nog geen VIN. Op Tesla.com begrijp ik dat je VIN 5 tot 6 weken voor productie krijgt. In dat geval zou die van mij pas in april worden gefabriceerd, aangezien laatste maand v/h kwartaal niet meer wordt geproduceerd voor Europa.

Dat zou toch een domper zijn!
 
Hoe lang heeft 't bij jullie geduurd voordat je een VIN kreeg? Die van mij is sinds 24-01 bevestigd "en ingepland voor productie", maar nog geen VIN. Op Tesla.com begrijp ik dat je VIN 5 tot 6 weken voor productie krijgt. In dat geval zou die van mij pas in april worden gefabriceerd, aangezien laatste maand v/h kwartaal niet meer wordt geproduceerd voor Europa.

Dat zou toch een domper zijn!
Ik gok na 2 weken. Ik check at nog even maar als ik niet meer post dadelijk dan had ik gelijk.
 
Hoe lang heeft 't bij jullie geduurd voordat je een VIN kreeg? Die van mij is sinds 24-01 bevestigd "en ingepland voor productie", maar nog geen VIN. Op Tesla.com begrijp ik dat je VIN 5 tot 6 weken voor productie krijgt. In dat geval zou die van mij pas in april worden gefabriceerd, aangezien laatste maand v/h kwartaal niet meer wordt geproduceerd voor Europa.

Dat zou toch een domper zijn!

Via deze sheet kun je mooi volgen hoe lang de VIN op zich laat wachten per land en kwartaal.
Model S Order & Delivery 2017 & 2018

Bij mijn twee bestellingen duurde het elke 3-8 dagen.