Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik wilde vandaag een nieuwe S bestellen. Maar zie dat de 21” nu sonic carbon twin turbine kiezen. Ik wil een obsedian black lak bestellen, maar twijfel erg of deze velgen wel mooi zijn. Volgens de verkoper bij Tesla zijn ze echt grijs. Heeft iemand deze velgen al en zijn ze echt grijs? Eventueel en foto onder een zwarte S??
 
Ik wilde vandaag een nieuwe S bestellen. Maar zie dat de 21” nu sonic carbon twin turbine kiezen. Ik wil een obsedian black lak bestellen, maar twijfel erg of deze velgen wel mooi zijn. Volgens de verkoper bij Tesla zijn ze echt grijs. Heeft iemand deze velgen al en zijn ze echt grijs? Eventueel en foto onder een zwarte S??
Beste Blomer,
Ik heb ze niet meer ze zijn echt grijs. Iets verder terug heeft iemand ze onder de midnight zilver auto. Ik heb zelf nieuwe velgen besteld en laten poedercoaten dooreen bedrijf met prima service en mooie prijs. Zijn in dit geval 19” en matzwart met winterbanden (nu nog de Tesla )
 

Attachments

  • 2EC29421-A4FB-4BB8-AA79-EE54C1E6138C.jpeg
    2EC29421-A4FB-4BB8-AA79-EE54C1E6138C.jpeg
    382.5 KB · Views: 45
Mm, dat er in laatste maand wel voor EU wordt geproduceerd is wel een welkome verrassing. //..//
Uiteraard wordt er op het einde van het kwartaal wel voor Europa geproduceerd.
Deze wagens zouden immers ook in de VS toch niet meer tijdig uitgeleverd kunnen worden; dat is : binnen het zelfde kwartaal.
De productie voor Europa zal in de eerste helft van de tweede maand stoppen; en in de tweede helft van de derde maand hervatten.
 
  • Informative
Reactions: Exiteer
Uiteraard wordt er op het einde van het kwartaal wel voor Europa geproduceerd.
Deze wagens zouden immers ook in de VS toch niet meer tijdig uitgeleverd kunnen worden; dat is : binnen het zelfde kwartaal.
De productie voor Europa zal in de eerste helft van de tweede maand stoppen; en in de tweede helft van de derde maand hervatten.
Klinkt logisch. We hebben afgelopen week een VIN gekregen en dan duurt het een maand voordat er geproduceerd wordt. Dan ca. één maand transport dus eind april eindmontage.
 
Het is voor mij nog wat vroeg, maar ik was benieuwd of iemand kort kan uitleggen hoe een delivery in zijn werk gaat. Ik begrijp dat je een rondleiding krijgt, allemaal leuk en aardig, maar gaat natuurlijk om de auto. Met het draadje 'zeuren over tekortkomingen' is het duidelijk dat je de wagen goed moet checken, zeker voor wat betreft krassen op panelen en velgen. Krijg je hier de tijd voor zonder dat iemand je in de nek staat de hijgen? Krijg je de kans om in je eentje de auto goed te inspecteren?

Hoe gaat zoiets?
 
Ik kreeg alle tijd. Na intro presentatie van 10 min, toer in de fabriek van 20 min heb ik bijna een uur rond en in de auto gehangen. Uitleg waar nodig of gevraagd. Om 1400 begonnen en 1545 reed ik weg, omdat ik zelf niet langer wilde wachten. De batch van 1600 zat toen al aan de koffie. Ik was de tweede van de vier die vertrok. Dus: alle tijd.
 
  • Like
Reactions: M.W.