Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Mm, misschien zelf nog een keer activeren? Alsnog een heel leuk leasebudget denk ik zo, als je er een MS voor kan kopen :)

Ik krijg dan inderdaad een uitgebreide variant, maar mag 'm dan ook zelf aftikken. Daar heb ik ook wel even flink wat nachtjes over moeten slapen.
 
Mm, misschien zelf nog een keer activeren? Alsnog een heel leuk leasebudget denk ik zo, als je er een MS voor kan kopen :)

Ik krijg dan inderdaad een uitgebreide variant, maar mag 'm dan ook zelf aftikken. Daar heb ik ook wel even flink wat nachtjes over moeten slapen.
Ik klaag idd niet. Wilde een 3 maar kon een S krijgen. AP activeren kost bijna 10 mille en over 4 jaar moet ik hem inleveren. Ik sla over denk ik.
 
Ahja, ja daar zit je bij operational lease natuurlijk ook weer mee. Ik heb 't wel aangevinkt ook met het idee dat ik 'm later naar prive haal. Jij moet 'm straks gewoon weer inleveren natuurlijk. Dan had ik 't ook niet gedaan inderdaad.

Ik rij nu bijna 8 jaar in mijn A6. Ik wil eigenlijk 10 jaar met de Tesla gaan doen, investering voor de toekomst!
 
Ahja, ja daar zit je bij operational lease natuurlijk ook weer mee. Ik heb 't wel aangevinkt ook met het idee dat ik 'm later naar prive haal. Jij moet 'm straks gewoon weer inleveren natuurlijk. Dan had ik 't ook niet gedaan inderdaad.

Ik rij nu bijna 8 jaar in mijn A6. Ik wil eigenlijk 10 jaar met de Tesla gaan doen, investering voor de toekomst!
Klopt. Kan hem wel overnemen maar te duur. Hoe dan ook, ik had het wel al overwogen. Normaal mag je niks veranderen maar dit is toch alleen maar software...
 
Zijn er al mensen bij wie de auto op de Montana stond met een statuswijziging?

De bijna staat nog steeds op “wordt verscheept naar Europa”....

Wat duurt Rotterdam-Tilburg lang... :(
Heb vrijdag nog gebeld met ze (mij MS staat ook erop) Ze deden zich toen niet eens de moeite om status te openen. Dinsdag werd ik door Delivery gebeld zeiden ze op de 20e zal die in Rotterdam aankomen en meteen naar Tilburg gaan. Vrijdag zaten ze volgens mij al aan de borrel en zei die medewerker, ik weet het niet volgens mij is ie nog niet in Europa, dus hou maar vast aan de week van 19 maart. We bellen je.
 
Heb vrijdag nog gebeld met ze (mij MS staat ook erop) Ze deden zich toen niet eens de moeite om status te openen. Dinsdag werd ik door Delivery gebeld zeiden ze op de 20e zal die in Rotterdam aankomen en meteen naar Tilburg gaan. Vrijdag zaten ze volgens mij al aan de borrel en zei die medewerker, ik weet het niet volgens mij is ie nog niet in Europa, dus hou maar vast aan de week van 19 maart. We bellen je.
Vrijdag stond ik idd met ze te babbelen. Ik had een witte wijn, zij niks.
 
Ik heb even gekeken hoe lang het bij anderen duurde en ik verwacht dat we de tilburg melding uiterlijk woensdag krijgen.

Dan wachten we nog maar even, ben daar zo slecht in.... in de tussentijd nog naar even zoeken naar een aflever checklist voor een Model X. Heb inmiddels wel zo’n lijst voor een S gevonden. Weet iemand ook welke kabels cq adapters je hoort mee te krijgen? Las dat daar ook nog wel eens iets mis in gaat...
 
Weet iemand ook welke kabels cq adapters je hoort mee te krijgen? Las dat daar ook nog wel eens iets mis in gaat...

Pin mij er niet op vast, maar volgens mij is het:

- Type 2 kabel 7,5 meter
- UMC met 2 adapters: Schuko (normale huis tuin en keukenstekker) en 3-fasen 16A CEE adapter ('de rode campingstekker')

In het begin (medio 2013) was de rode adapter moeilijk leverbaar. Volgens mij is dat al jaren geen issue meer, maar desalniettemin schijnt het nog wel eens te gebeuren dat het gewoon vergeten wordt in de auto te gooien. Dus altijd checken!

Zie ook:
Oplaadinstallatie voor thuis

Onder kopje "Wat wordt standaard geleverd bij uw Tesla?"
 
Pin mij er niet op vast, maar volgens mij is het:

- Type 2 kabel 7,5 meter
- UMC met 2 adapters: Schuko (normale huis tuin en keukenstekker) en 3-fasen 16A CEE adapter ('de rode campingstekker')

In het begin (medio 2013) was de rode adapter moeilijk leverbaar. Volgens mij is dat al jaren geen issue meer, maar desalniettemin schijnt het nog wel eens te gebeuren dat het gewoon vergeten wordt in de auto te gooien. Dus altijd checken!
Je krijgt er idd 2. 1 voor laadpalen en 1 voor je stopcontact thuis. Nu ben ik vrijdag vergeten te vragen of je per se driefasen moet hebben maar volgens mij is dat niet nodig, het duurt alleen langer. Dit alles voor de MS maar zou niet anders moeten zijn bij de MX.